امام جمعه موقت میاندورود
امام جمعه موقت میاندورود با اشاره به قشر ضعیف و مستضعف جامعه گفت: این قشر ضعیف نیازمند توجه ویژه همگان است که در روایات بسیاری به کمک به آنان سفارش شده است.
کد خبر: ۲۱۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 20 April 2016

به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام سید جعفر علوی در نخستین جلسه شورای اداری میاندورود در سال جدید با اشاره به ولادت حضرت علی(ع)، اظهار کرد: ماه رجب روزهای پرخیر و برکتی است که در این ماه اتفاقات خوبی از جمله ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) با نام‌گذاری روز پدر در تقویم تاریخ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه نهج‌البلاغه حضرت علی(ع) مجموعه‌ای از آموزه‌های ارزشمند است، افزود: رهنمودهایی در این کتاب ارزشمند آمده که یکی از این موارد، نامه آن حضرت به مالک اشتر است.

امام جمعه موقت میاندورود با اشاره به اینکه تقوا و فرامین الهی از نکات برجسته و مهم در زندگی اداریی و اجرایی است، تصریح کرد: همه باید آگاه باشیم که در محکمه افکار عمومی مردم قرار می‌گیریم و همه ما جایگاه موقتی داریم که روزی به پایان می‌رسد، در نتیجه موظف به انجام وظایف به روش عادلانه هستیم.

علوی اقشار جامعه را هفت گروه عنوان کرد و ادامه داد: همه اقشار جامعه هر کدام مسئولیت‌های مهم و اساسی در قبال یکدیگر دارند.

امام جمعه موقت میاندورود در پایان به قشر ضعیف و مستضعف جامعه اشاره کرد و گفت: این قشر ضعیف نیازمند توجه ویژه همگان است که در روایات بسیاری به کمک به آنان سفارش شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار