مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبرداد:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای 10 پروژه مشارکتی در بخش راه و شهرسازی در این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 11 April 2015

به گزارش ایرنا، علی حیدری در نشستی با فرماندار اردبیل افزود: در صورت تامین اعتبار 30 درصد از هزینه های پروژه ها ، این اداره کل نیز 70 درصد اعتبارات را از محل اعتبارات ملی تامین خواهد کرد.


وی خواستار همکاری و پیگیری بیش از پیش فرماندار شهرستان اردبیل برای تحقق اهداف و پروژه های راه و شهرسازی شد.

او با ارائه گزارشی از فعالیت های مسکن و شهرسازی در استان گفت: پارسال راه و شهرسازی استان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در سطح کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردبیل ، جواد زنجانی فرماندار اردبیل هم در این جلسه گفت: با همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی به ویژه در بحث مسکن و شهرسازی و راهداری طرح ها و پروژه ها باید با اولویت بندی تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی افزود: 10 پروژه مهم در این زمینه در شهرستان اردبیل در حال انجام است و به زودی چند مورد از آن از جمله پروژه بیمارستان ترومای اردبیل ، ساختمان پزشکان ، آماده سازی و دو بانده کردن جاده اردبیل به خلخال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اردبیل گفت: از 30 هزار و 300 واحد مسکن مهر در شهرستان اردبیل 27 هزار واحد تحویل صاحبان آن شده و 21 هزار واحد نیز تقسیط بندی وام شده و باید سایر زیر ساخت های مسکن مهر نیز در اسرع وقت تحویل داده شود که دو مدرسه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در حال احداث در شهرک های مسکن مهر است.

وی همچنین به احداث چهار باب مسجد که یک باب آن تحویل شده و یک مورد کلانتری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: تا آخر خرداد این زیر ساخت ها باید آماده و تحویل داده شود.

فرماندار اردبیل از مرمت و بازسازی 10 دستگاه پل ، 40 هزار مترمربع لکه گیری آسفالت ، نصب 500 عدد گاردیل و 1500 تابلو راهنما ، 17 کیلومتر روکش راه ، احداث هفت کیلومتر جاده و تحویل سه دستگاه ماشین آلات به اداره راه و شهرسازی در سال گذشته خبر داد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار