کد خبر: ۲۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 11 April 2015

به گزارش تابناک یزد رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان با تاکید بر پتانسیل های موجود در بخش تعاون گفت: شهرستان اردکان در حال حاضر با 420 تعاونی که 75 درصد آن ها در بخش های تولید،مصرف و توزیع فعال می باشند.

محمد فتاحی گفت: تشکیل اتاق تعاون را در شهرستان اردکان،بازوی پر توان اقتصادی دانست و در خصوص مشکلات مالی و جبران کمبود امکانات به ارائه راهکار پرداخت.

وی اظهار داشت: باید با تقویت توانمندی ها و برنامه ریزی مناسب در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار دولت و ملت،همدلی و همزبانی تلاش نماییم.

ریاحی افزود: ظرفیت های خوبی در بسیاری از عرصه ها در شهرستان اردکان وجود دارد که با تمرکز ایده ها و منابع می توان به کارهایی که دیگران نتواسته اند به خوبی انجام دهند،دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی یزد وی سمت و سو دادن به محورهای توسعه را در حوزه تعاون ممکن و گفت: ضرورت دارد در تعاونی های فعال برای ایجاد همدلی و همیاری ظرفیت سازی صورت گیرد.

در این نشست ،امیر یوسفی،مدیر تعاون این اداره کل،اظهار داشت،باید با همفکری سازنده بتوانیم بین منابع و مصرف تعادل ایجاد و ویژگی های منحصر به فردی که در بخش تعاون شهرستان اردکان وجود دارد را اجرایی نماییم.

موضوعاتی چون فعالیت تعاونی ها،گسترش و فرهنگ سازی در حوزه تعاون و مسائل و مشکلات شهرستان اردکان در این جلسه به یحث و تبادل نظر گذاشته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار