رئيس پليس راه انتظامي ايلام گفت: هم اكنون همه راه هاي مواصلاتي اصلي اين استان باز است و تردد در اين مسيرها با سهولت انجام مي شود.
کد خبر: ۲۱۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 15 April 2016

رئيس پليس راه انتظامي ايلام گفت: هم اكنون همه راه هاي مواصلاتي اصلي اين استان باز است و تردد در اين مسيرها با سهولت انجام مي شود.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصري اظهار كرد: هيچ گونه مشكل ترافيكي يا تصادف در مسيرهاي ارتباطي اين استان در 24 ساعت گذشته گزارش نشده است.
وي با اشاره به تداوم بارش باران و نا مساعد بودن شرايط جوي و لغزنده بودن بيشتر جاده ها، از رانندگان وسايل نقليه خواست ضمن رعايت قانين و مقررات راهنمايي و رانندگي با احتياط رانندگي كنند.
سرهنگ ناصري افزود: با توجه به بارش شديد باران، رطوبت بالاي هوا موجب ايجاد پديده مه گرفتگي غليظ در جاده هاي كوهستاني، ارتفاعات و گردنه هاي استان از جمله قلاجه، كبيركوه، قلندر شده است.
وي به همه رانندگاني كه از اين جاده هاي كوهستاني و گردنه ها تردد مي كنند توصيه كرد به علت لغزنده بودن جاده ها و نيز مه غليظ و كاهش ديد، ضمن داشتن سرعت مطمئنه، فاصله طولي خود با ساير خودرو ها را حفظ كنند.
رئيس پليس راه انتظامي استان ايلام با تاكيد بر باز بودن راه هاي برون شهري استان يادآور شد: تنها مسير كمربندي دهلران آن هم به علت ريزش دو دهنه پل بسته است و تردد ماشين هاي عبوري در مسير جايگزين داخل شهر دهلران انجام مي گيرد.
سرهنگ ناصري با اشاره به ريزش كوه در مسير ايلام به صالح آباد هم به خاطر بارش هاي شديد باران گفت: ريزش هاي كوه در اين مسير جزيي است و موجب مسدود شدن اين جاده نشده ضمن اينكه عوامل راهداري نيز در اين منطقه براي پاكسازي سريع جاده حضور دارند.
وي يادآور شد: همچنين مسيرهاي ديگري چون ايلام - حميل، مورموري و دشت عباس كه به علت ريزش كوه در روزهاي قبل مسدود شده بودند الان بازگشايي شده و تردد خودروها در آنها جريان دارد.
بارش شديد باران و جاري شدن سيل در برخي نقاط استان ايلام از جمله شهرستان هاي آبدانان، دهلران، سيروان، چرداول مشكلات زيادي براي مردم ايجاد كرده و خسارت هاي زيادي به زيرساخت ها، راه ها، تاسيسات زيربنايي، منازل مسكوني و مزارع كشاورزي وارد كرده است.
بارش باران كه از روز چهارشنبه با شدت بيشتري در استان ايلام آغاز شده تا پايان روز جاري نيز براساس اعلام اداره كل هواشناسي ادامه دارد و احتمال جاري شدن سيل و آبگرفتگي معابر و طغيان رودخانه نيز دور از انتظار نيست./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار