مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: مدیران این مدارس تا ۲۵ فروردین مهلت دارند، اطلاعات مربوط به الگوی تعیین نرخ شهریه سال تحصیلی بعد را در سامانه اینترنتی مدارس غیردولتی ثبت کنند.
کد خبر: ۲۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 11 April 2015
به گزارش تابناک یزد، مجتبی زینی وند در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: در صورت وارد نشدن اطلاعات مربوطه، مدیران مدارس غیردولتی باید طبق شهریه سال قبل برای سال تحصیلی آینده از اولیا وجه دریافت کنند.

وی گفت: شورای تعیین شهریه در هر منطقه آموزش و پرورش این اطلاعات را بررسی و شهریه مصوب هر مدرسه را براساس نوع امکانات آموزشی و کلاس های فوق برنامه مشخص و به مدرسه اعلام می کند.

زینی وند تاکید کرد: شهریه همه مدراس غیردولتی در سامانه مدارس غیردولتی قرار می گیرد تا همه اولیا از شهریه مصوب هر مدرسه مطلع باشند.

مدیرکل مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گفت: تا قبل از اعلام شهریه مصوب هر مدرسه هیچ مدرسه غیردولتی حق پیش ثبت نام و دریافت شهریه حتی به صورت علی الحساب را هم ندارد.

زینی وند گفت: مدارس غیردولتی برای فعالیت های تابستانی نیز باید مجوز دریافت کنند و انتخاب دوره و کلاس های تابستانی نیز در این مدارس برای دانش آموزان کاملاً اختیاری و الزام به ثبت نام برای آن غیرقانونی است.

وی افزود: مدارس غیردولتی حق تدریس کتاب های درسی سال آینده را در دوره های تابستانی ندارند و فقط مجاز به تشکیل کلاس های فوق برنامه آموزشی و ترتبیتی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار