فرماندار دهلران اجراي طرح احياي اراضي 50 هزار هكتاري اين شهرستان را گامي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي دانست.
کد خبر: ۲۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 13 April 2016

فرماندار دهلران اجراي طرح احياي اراضي 50 هزار هكتاري اين شهرستان را گامي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي دانست.


به گزارش تابناک ایلام؛اميدعلي سبزي روز چهارشنبه در نشست شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان كه با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام برگزار شد، گفت: يكي از پروژه هاي مهم براي تحقق شعار سال احياي اين اراضي است كه با برنامه ريزي دولت تدبير و اميد و پيگيري هاي مديريت ارشد استان در حال اجرا است.
وي با بيان اينكه عزم دولت براي بهره برداري و تكميل اين طرح 50 هزار هكتاري جدي است، اظهار كرد: با تجهيز و بهره برداري از اين اراضي علاوه بر افزايش توليد و سطح زير كشت، بخش مهمي از مشكل اشتغال منطقه نيز بر طرف مي شود.
سبزي با اشاره به نامگذاري امسال بنام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل افزود: همه قوا و دولت تلاش براي عملياتي كردن شعار سال در عمل را مد نظر دارند و از همه ظرفيت ها و توان براي تحقق اين مهم استفاده مي شود.
فرماندار دهلران بر نقش مردم در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي تاكيد كرد و يادآور شد: حضور مردم در تحقق شعار سال از اهميت ويژه اي برخوردار است و اميدواريم بيش از پيش شاهد پيشرفت و توسعه كشور در همه عرصه ها و به ويژه اقتصاد مقاومتي با مشاركت مردم باشيم.
سبزي نقش شوراي فرهنگ عمومي و مصوبات آن را در ترويج فرهنگ شهرستان مثبت دانست و تاكيد كرد: همكاري و تلاش اين مجموعه منجر به اقدامات و نتايج مثبتي شده كه آثار آن را به صورت عيني مي بينيم.
امام جمعه دهلران نيز در اين نشست به نقش اقتصاد مقاومتي در جامعه اشاره كرد و افزود: اين مهم موجب شكوفايي اقتصادي و رونق معيشت مردم مي شود لذا همه بايد براي تحقق شعار سال تلاش كنند.
حجت الاسلام سيد محسن موسوي به نقش شوراي فرهنگ عمومي هم اشاره اي كرد و گفت: اين شورا در راستاي انجام وظايف ذاتي خود اقدامات خوبي در شهرستان انجام داده است.
شهرستان مرزي دهلران در 230 كيلومتري جنوب ايلام قرار دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار