به دنبال درگیری شبانه تعدادی از اعضای شورای شهر با شهردار و برخوردهای یکی از اعضای شورای شهر، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به پرونده درگیری‌ها ورود پیدا کرد.
کد خبر: ۲۱۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 13 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حمله یک عضو شورای شهر اردبیل به شهردار و درگیری فیزیکی در محوطه محل خروجی شهرداری اردبیل همسر یکی از اعضای شورای شهر دستگیر و بازداشت شده و دیگر اعضا نیز برای توضیحات بیشتر فراخوانده شدند.

به دنبال درگیری شبانه تعدادی از اعضای شورای شهر با شهردار و برخوردهای یکی از اعضای شورای شهر دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به پرونده درگیری‌ها ورود پیدا کرد.

سریال درگیری اعضای شورای شهر با شهردار و دودستگی در بین خودشان اینبار نیز در اولین روزهای سال جدید اتفاق افتاد به طوری که به هنگام خروج شهردار از محل کارش تنها بانوی شورای شهر اردبیل با فحش و ناسزا به شهردار خودروی او را متوقف و اقدام به درگیری فیزیکی با شهردار به همراه همسر خود کرده به طوری که کار به کتک‌کاری و درگیری فیزیکی منجر شد به طوری که دو عضو شورای شهر نظاره‌گر این موضوع بوده و گفته می‌شود به درگیری‌ها دامن می‌زدند.

به دنبال این درگیری و ورود تعدادی از اطرافیان تنها زن شورای شهر اردبیل به ماجرا بر اساس ثبت دوربین‌های نظارتی شهرداری درگیری فیزیکی به حدی بوده که با دعوت شهردار و اطرفیانش از دادستان، دستگیری همسر عضو زن شورای شهر اردبیل در این مکان انجام شده و هم اکنون نیز در بازداشت به سر می‌برد.

سریال درگیری اعضای شورای شهر با شهردار که پیشینه طولانی دارد یکی از زشت‌ترین صحنه‌ها را بین نمایندگان مردم با شهردار هر دوره رقم زده به طوری که در این دوره نیز شهردار اردبیل در حالی که چند ماهی است فعالیت خود را آغاز کرده مورد بی‌حرمتی‌ها و برخی عناوین نامناسب قرار گرفته و در نهایت نیز حمله شبانه اعضای شورای شهر به هنگام خروج شهردار اردبیل و درگیری‌های فیزیکی اوج ناسازگاری اعضای پارلمان محلی را با شهردار منتخبشان نشان می‌دهد.

در این ماجرا در کنار برخی بداخلاقی‌ها و اعمال نامناسب و زشت و زننده که در شان منتخبان مردم نیست نوعی ناامنی در مجموعه شهرداری و پست‌های مدیریتی آن رخ داده به نوعی که امروز برخی از مسئولان شهرداری از حوادث رخ داده احساس نوعی ناامنی روانی را احساس می‌کنند.

در حالی که با فرارسیدن فصل کاری شهردار اردبیل از روزهای گذشته آستین بالا زده تا فعالیت‌های عمران و آبادانی شهر را با جدیت دنبال کند چنین اختلال در کار شهرداری آن هم از طرف منتخبان مردم در پارلمان محلی نوعی دلسردی‌ها و فضای تنگ‌نظری را تشدید کرده تا برخی زمزمه‌ها مبنی بر استیضاح شهردار به دلیل مخالفت تعدادی از اعضای شورای شهر به دلایل نامعلوم کاملا شرایط آشکارتری به خود بگیرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اعضای شورای شهر اردبیل باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند که چرا به جای حمایت از شهردار پرتوان اردبیل کار را به درگیری، نزاع و دودستگی کشیدند تا خود مانع توسعه شهر اردبیل باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار