هاشم علایی مدیرکل استاندارد اردبیل از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با استانداردسازی محصولات کشاورزی در اردبیل خبر داد و گفت: این دوره آموزشی برای دومین سال پیاپی در سطح استان با همکاری این اداره کل و سازمان جهاد کشاورزی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۱۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 11 April 2016

وی افزود: این دوره آموزشی روز سه شنبه 24/1/95 با حضور 30 نفر از زنان روستایی شهرستان های اردبیل، نیر نمین وسرعین در اداره کل استاندارد برگزار می شود .

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: تحقق شعار امسال با استفاده از ظرفیــت های درون استانی تحقق پیدا می کند. مهندس علایی با بیان اینکه استان اردبیل یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور است، اظهار داشت: تولید محصولات کشاورزی سالم و با کیفیت که مبتنی بر استانداردهای مربوطه باشند موجب ارتقا کيفيت محصولات توليدی و افزایش
بهره وری تولید و در نتيجه ایجاد توان رقابت در بازارهای جهانی واشتغال پایدار مي شود.

علایی با اشاره به اینکه سلامت و استانداردسازی محصولات کشاورزی به دلیل جایگاهی که در سبد غذایی مردم دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است تصریح کرد این دوره آموزشی با هدف افزایش توانمند سازی زنان روستایی در استانداردسازی تولید محصولات کشاورزی برای جامعه برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار