مدیر كل راه و شهرسازی استان ایلام از فروش واحدهای مسكونی مهر فاقد متقاضی این استان با قیمت تمام شده خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 11 April 2016

مدیر كل راه و شهرسازی استان ایلام از فروش واحدهای مسكونی مهر فاقد متقاضی این استان با قیمت تمام شده خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛سید كمال الدین میرجعفریان اظهار كرد: هیات وزیران در راستای اجرایی كردن طرح‌های آتی تامین مسكن،‌با واگذاری واحدهای فاقد متقاضی طرح مسكن مهر مازاد بر عرضه و تقاضا، بدون در نظر گرفتن برخی شرایط چون احراز داشتن صلاحیت برای مالكیت موافقت كرد.
وی افزود: بنابراین متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در طرح مسكن مهر از واحدهای بدون متقاضی در این استان خریداری كنند كه در این زمینه به حوزه مدیریت مسكن و ساختمان اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام مراجعه نمایند.
میرجعفریان یادآور شد: آن دسته از متقاضیانی كه در پروژه های تفاهم سه جانبه یا تعاونی ثبت نام كرده و در ادامه نسبت به واریز سهم آورده خود اقدام نكرده اند نیز می توانند برابر بخشنامه مذكور نسبت به ادامه روند ثبت نام و تكمیل سهم آورده خود اقدام نمایند.
وی تعداد مسكن مهر احداثی استان ایلام 18 هزار و 944 واحد است كه در قالب مسكن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و بافت‌های فرسوده احداث شده است.
مدیر كل راه و شهرسازی استان ایلام اضافه كرد: چهار هزار و 900 از واحدهای مسكن مهر در استان باقی مانده كه هم اكنون 750 واحد آنها تكمیل شده و تا سه ماهه اول سال جاری نیز یك هزار و 500 واحد دیگر تكمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه مسكن مهر استان ایلام تنها در شهرهای دهلران و موسیان با مشكلاتی مواجه است، افزود: این واحدها به دلیل عدم تكمیل سهم آورده از طرف متقاضیان و انصراف آنها در مراحل مختلف ساخت متوقف شده است.
میرجعفریان تاكید كرد: امیدواریم با اجرای این اقدام مشكل واحدهای مسكونی طرح مسكن مهر بدون متقاضی شهرهای دهلران، موسیان و بخش محدودی از شهرستان دره شهر حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار