نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر لزوم توجه و اهتمام هر چه بیشتر بانك ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مردم به ویژه اقشار كم درآمد تاكید كرد.
کد خبر: ۲۰۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 08 April 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر لزوم توجه و اهتمام هر چه بیشتر بانك ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مردم به ویژه اقشار كم درآمد تاكید كرد.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در دیدار با مدیران عامل بانك‌های استان ایلام اظهار كرد: بانك ‌ها در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده در راستای تحقق این شعار مهمترین ركن هستند و زمینه رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم را بر عهده دارند.
وی اضافه كرد: بانك‌ها با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی استان ایلام و وضعیت معیشتی مردم برای افزایش پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان برنامه ‌ریزی و اهتمام جدی داشته باشند.
علی ‌اشرف یوسفی دبیر كمیسیون بانك‌های استان ایلام نیز در این دیدار گفت: هم‌ اكنون پنج هزار پرونده وام در بانك‌ های استان ایلام تشكیل شده و آماده پرداخت به متقاضیان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین در دیداری جداگانه‌ای با مدیران و كاركنان بنیاد مسكن انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تشكیل این نهاد گفت: بنیاد مسكن یكی از نهادهای تاثیرگذار و پیشگام در ارائه خدمات به مردم مناطق دور افتاده و روستایی به ویژه در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه است.
وی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و كاركنان این نهاد در راستای ارائه خدمات به سیل زدگان و بازسازی مناطق آسیب دیده تقدیر كرد.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیران ادارات زیر مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با اشاره به فناوری های جدید هم چون اینترنت در رشد و توسعه علمی و دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز مردم اظهار كرد: استفاده از این تكنولوژی‌ها باید هدفمند برنامه‌ریزی شده و بر اساس اخلاق باشد.
لطفی از مسئولان خواست تا با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های زیرساختی امكان دسترسی ساكنان مناطق دور افتاده و محروم استان ایلام را به این تكنولوژی‌ها فراهم كنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار