سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 06 April 2016

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛سیامک ره پیک روز چهارشنبه در گفت و گوی خبری اظهار کرد: از 207 حوزه انتخابیه پیش از این صحت انتخابات در 202 حوزه تایید شده بود که امروز نیز انتخابات در چهار حوزه دیگر نیز تایید شد.
وی افزود: چهار حوزه انتخابیه تایید شده شامل کهنوج، بویراحمد، دهلران و پاکدشت هستند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار شد.
در مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر ، آبدانان و بدره صلاحیت هفت نفر از سوی شورای نگهبان تایید شد که در روز رای گیری از مجموع 102 هزار و 492 رای ماخوذه در این حوزه انتخابیه آقایان شادمهر کاظم زاده و علی محمد احمدی با کسب 25 هزار و 522 رای و 22 هزار و 749 رای بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند ولی بدلیل عدم کسب حدنصاب لازم، این دو نامزد به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.
بدین ترتیب و با تایید شورای نگهبان، مردم این حوزه انتخابیه در تاریخ دهم اردیبهشت ماه از میان شادمهر کاظم زاده و علی محمد احمدی یک نفر را باید به عنوان نماینده خود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر گزینند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
سلام بر برادر کاظم زاده
علی
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
دکتر احمدی امیر کبیر زاگرس در دور دوم با اقتدار راهی مجلس خواهند شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار