فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کاهش صد درصدی تصادفات فوتی و کاهش 32 درصدی تصادفات جرحی در ایام نوروز در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 05 April 2016

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کاهش صد درصدی تصادفات فوتی و کاهش 32 درصدی تصادفات جرحی در ایام نوروز در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس،محمد معصومی  اظهار کرد: با عنایت خداوند و تلاش شبانه‌روزی همکاران و تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در طرح نوروزی امسال شاهد کاهش صد درصدی تصادفات فوتی و کاهش 32 درصدی تصادفات جرحی درون‌شهری و برونشهری در تویسرکان بودیم.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در شهرستان ادامه داد: تلاش پلیس در روزهای نوروز تأمین نظم و امنیت و جلب رضایت شهروندان و مسافران بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با اشاره به ابراز رضایت مردم و مسافران نوروزی از عملکرد پلیس در تویسرکان، خدمت به مردم را توفیقی بزرگ دانست و افزود: همراهی و مشارکت مردم با پلیس نیز می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری در تولید، توسعه و ارتقای احساس امنیت ایفا کند.

معصومی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال از تمام ظرفیت‌ها و امکانات درونسازمانی و برونسازمانی در راستای تأمین امنیت و ارائه خدمات بهتر استفاده شد، خاطرنشان کرد: جلساتی در این راستا با نهادهای امدادی، خدماتی، آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار