کد خبر: ۲۰۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 04 April 2016
به گزارش تابناک گیلان به نقل از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان، سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان گزارشی از نتایج طرح نوروزی امسال را تشریح کرد.

میرحیدری امنیت گیلان در نوروز امسال را مطلوب خواند و بیان داشت: با وجود حضور میلیونی مسافر در گیلان، شاهد امنیت مطلوب در استان بودیم.

میرحیدری با اشاره به اینکه طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه ادامه داشت، تصریح کرد: در راستای اجری این طرح سرقت در گیلان 28 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: جرایم و حوادث رانندگی با هماهنگی صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در تعطیلات نوروز کاهش یافت.

وی کاهش 53 درصدی سرقت خودرو، 30 درصدی سرقت موتورسیکلت، 23 درصدی سرقت داخل خودرو، 33 درصدی سرقت احشام، 39 درصدی سرقت‌های دیگر و... را از اقدام‌های پلیس در طرح نوروزی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی گیلان مشارکت را زمینه‌ساز امنیت در جامعه خواند و گفت: عرصه امنیت خدمتگزاری به مردم بوده و حضور مردم برای تحقق امنیت در جامعه مهم است.

به گفته میرحیدری حضور و مشارکت مردم در تحقق امنیت و تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌ها موجب موفقیت پلیس در تأمین امنیت مردم در ایام تعطیلات نوروز شد.

میرحیدری درباره اجرای طرح گیلان‌مطهر یادآور شد: برای اجرای این طرح 313 چادر فرهنگی پیش‌بینی شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته 60 درصد آن محقق و در ورودی شهرهای استان و محل‌هایی که از ازدحام جمعیت برخوردار بودند دایر شد.

وی با تصریح بر اینکه اقدامی که بدون حضور مردم انجام شود به سرانجام خوبی نمی‌رسد، تصریح کرد: تحقق امنیت در جامعه بدون مشارکت مردمی موثر نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار