مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: متخلفان صنفی در این استان طی روزهای نوروز 95 به 264 میلیون و 439 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
کد خبر: ۲۰۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 03 April 2016

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: متخلفان صنفی در این استان طی روزهای نوروز 95 به 264 میلیون و 439 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.


به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان در راستای رسالت و وظایف سازمانی خود از نیمه دوم اسفند 94 در قالب کشیک نوروزی و برگزاری گشت های مشترک شعب سیار با همراهی کارشناسان و بازرسان دستگاه های نظارتی بازار شب عید و ایام نوروز را تحت نظارت و کنترل قرار داد.
وی افزود: 293 پرونده در بخش کالا و خدمات در جریان ایام مذکور برای متخلفان تشکیل شد که در همین مدت رسیدگی به 247 فقره انجام و متخلفان در مجموع به پرداخت 189 میلیون و 247 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: 13 فقره پرونده نیز در بخش قاچاق کالا طی این مدت تشکیل شد که متخلفان این حوزه نیز در مجموع به 65 میلیون و 742 هزار ریال محکوم شدند.
بیرانوند پرونده های تشکیل شده در بخش بهداشت و درمان را نیز 9 پرونده عنوان کرد که به تمامی آنها رسیدگی شده و متخلفان 9 میلیون و 450 هزار ریال جریمه نقدی شدند.
وی کشف 75 کیلوگرم شیرخام غیر بهداشتی ، 9 کیلوگرم گوشت گوسفندی ناسالم ، 625 کیلوگرم انواع شیرینی فاسد و یک هزار و 159 کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته را از دیگر فعالیت های تعزیرات حکومتی استان ایلام در ایام نوروز 95 برشمرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: 20 کیلوگرم کالباس و سوسیس تاریخ مصرف گذشته ، 25 سطل ماست غیر قابل مصرف ، 92 عدد آبمیوه قاچاق نیز در اثر بازرسی های کارشناسان این سازمان کشف شده است، ضمن اینکه در ایام تعطیلات نوروزی یک رستوران نیز به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ شد.
بیرانوند تاکید کرد: مهم ترین پرونده رسیدگی شده در این ایام مربوط به کشف محموله کفش های چینی قاچاق بود که در این ارتباط سه نفر از متهمان به پرداخت 65 میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط کالاها محکوم شدند.
وی گفت: هم اکنون چهار شعبه بدوی در مرکز استان و چهار شعبه نیز در شهرستان های مهران، دهلران، دره شهر و سرابله به تخلفات صورت گرفته در حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند.
به گفته بیرانوند، رسیدگی به تخلفات تعزیراتی شهرستان سیروان در شعبه سرابله، ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام و در بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار