دبیر هیئت قایقرانی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 قایقران همدانی در دو بخش آقایان و بانوان به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۲۰۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 04 April 2016

دبیر هیئت قایقرانی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 قایقران همدانی در دو بخش آقایان و بانوان به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش فارس،مهدی صمدی با بیان اینکه قایقرانان همدانی در دو بخش آقایان و بانوان در سال‌های اخیر خوش درخشیده‌اند، اظهار کرد: از آغاز سال جاری هیئت قایقرانی همچون سال گذشته شاهد دعوت از قایقرانان استان برای حضور در اردو‌های تیم‌های ملی بود.

وی به دعوت از 10 پاروزن استان به اردو‌های تیم‌ ملی اشاره کرد و گفت: دعوت‌شدگان از دو بخش آقایان و بانوان هستند.

دبیر هیئت قایقرانی استان همدان ادامه داد: از 10 نفر دعوت‌ شده به اردو‌ها، چهار قایقران از بخش بانوان و 6 قایقران از بخش آقایان در اردو‌ها حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه استان همدان ظرفیت بالایی در قایقرانی دارد، افزود: حضور قایقرانان همدانی در تیم‌های ملی و کسب موفقیت در مسابقات مختلف نشان از توانایی بالای ورزشکاران استان در قایقرانی دارد.

صمدی با اشاره به دعوت‌شدگان به سومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بازی‌های ساحلی خاطر نشان کرد: مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا دعوت‌شدگان به اردو هستند که از امروز در دریاچه آزادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی یادآور شد: این مرحله از اردو به مدت سه هفته تا چهارم اردیبهشت ماه در ادامه برگزاری اردوی تیم ملی در ویتنام برگزار می‌شود.

دبیر هیئت قایقرانی استان همدان بیان کرد: فاطمه کرمی و ساینا رنجبران نیز دیگر بانوان قایقران دعوت‌شده استان به سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ رده سنی نوجوانان هستند.

وی با بیان اینکه این اردو از ششم فروردین ماه جاری در دریاچه آزادی آغاز شد و تا امروز ادامه داشت، گفت: این اردو به منظور حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان پیگیری شد.

صمدی به دعوت‌شدگان در بخش آقایان اشاره کرد و افزود: محمد‌جواد جعفری، امیر‌محمد یونسی و حمید‌رضا چوبداری نیز از امروز در ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان رده سنی جوانان و زیر 23 سال در دریاچه زریوار مریوان حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان به منظور حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و کاپ روئینگ آسیا برگزار شد و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر هیئت قایقرانی استان همدان ادامه داد: یاسین قمری نیز به اردوی آب‌های آرام در بخش کانو کانادایی دعوت شد و دو قایقران دیگر استان نیز به اردوی روئینگ نوجوانان دعوت‌ شده‌اند.

وی افزود: هیئت قایقرانی استان با توجه به تعداد بالای دعوت‌شدگان به اردوی‌های تیم ملی در زمان کوتاهی از ابتدای سال انتظار سال خوبی را در تقویم ورزشی خود دارد.

صمدی یادآور شد: این هیئت در سال‌های اخیر طرح استعدادیابی را با موفقیت اجرا کرده و تاکنون نیز نتایج خوبی را شاهد بوده‌ایم.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: این هیئت در سال جاری برنامه‌های خود را با جدیت برای کسب موفقیت‌های بیشتر دنبال می‌کند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار