مدیرداخلی آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد از استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی از طرح «آرامش بهاری» در این امامزاده خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 29 March 2016
هر ساله با آغاز تعطیلات نوروز طرح «آرامش بهاری» در امامزادگان و بقاع‌متبرکه در سراسر کشور برگزار و مورد استقبال مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

این طرح ملی با هدف تبدیل بقاع‌متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقا سطح فکری و فرهنگی زائرین و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت اصیل اسلامی به هموطنان در عید نوروز و خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در زائران بقاع و اماکن متبرکه برگزار خواهد شد.

در استان یزد نیز این طرح در 50 بقعه و امامزاده استان یزد در حال اجراست که در شهرستان یزد و به صورت شاخص در امامزاده سید جعفر محمد(ع) واقع در بلوار جمهوری، آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) و مسجد جامع کبیر یزد در حال اجراست.

برگزاری مراسم تحویل سال نو در 45 امامزاده، برپایی 20 خیمه معرفت با حضور 32 نفر از مبلغان حوزه علمیه قم، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برپایی نماز جماعت، بیان احکام، جلسات مشاوره در مسائل مختلف، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و اسکان دایم و موقت مسافران از مهمترین برنامه‌های این طرح است.

استقبال مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری در امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد
حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، مدیرداخلی آستان امامزاده سید جعفرمحمد(ع) یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا یزد اظهار کرد: همزمان با تعطیلات نوروزی و اجرای طرح «آرامش بهاری» در بقاع‌متبرکه و امامزادگان این طرح در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد که در ورودی شهر یزد از طرف دروازه قرآن واقع شده و تعداد مسافران نوری زیادی هرساله از امکانات این امامزاده استفاده می‌کنند، دایر شد.

وی افزود: غرفه‌های ایجاد شده طرح آرامش بهاری این آستان که به منظور خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و زوار دایر شده همچنان تا پایان تعطیلات نوروز دایر است.


وی از استقبال خوب مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری این امامزاده خبر داد و گفت: در راستای طرح «آرامش بهاری» ایستگاه مشاوره خانواده در زمینه معیارهای مناسب ازدواج، مهارت‌های زندگی، تربیتی، خانواده و اجتماعی در آستان برپا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار