مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت 4 میلیون و 431 هزار و 815 مورد تردد از 25 اسفند ماه سال 94 تا 6 فروردین ماه جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 28 March 2016
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت 4 میلیون و 431 هزار و 815 مورد تردد از 25 اسفند ماه سال 94 تا 6 فروردین ماه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری از ثبت چهار میلیون و 431 هزار و 815 مورد تردد از 25 اسفند ماه سال 94 تا 6 فروردین ماه جاری در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: حدود 36 هزار دستگاه به‌عنوان مهمان در این استان تردد داشته‌اند.

بهادری سهم تردد ماشین‌آلات سنگین را یازده درصد، بیشترین تردد در نیمه نخست تعطیلات نوروز امسال را مربوط به تاریخ پنجم فروردین ماه امسال با حدود 498 هزار مورد و میانگین سرعت تردد در محورهای استان کرمانشاه را 76 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: مسیر کرمانشاه به بیستون دارای بیشترین حجم تردد بوده است که زمان اوج ترددها غروب است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار ورودی به خروجی مسافران افزایش داشته، متذکر شد: روز گذشته ریزش و رانش کوه در محور روانسر به پاوه و حمیل به ایلام رخ داد و محور بیستون به کرمانشاه به‌دنبال بارش باران دچار آب‌گرفتگی شد.

وی با بیان اینکه 70 گشت راهداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند، تصریح کرد: شناسایی نقاط کور تلفن همراه در مسیرها، خط‌کشی جاده‌ها، بررسی نواقص علائم هشداردهنده، تجهیز راهدارخانه‌ها برای اسکان اضطراری مسافران، شانه‌سازی جاده، نصب تابلوهای هشداردهنده، پاک‌سازی مسیرها از نخاله‌ها، لایروبی دهانه پل‌های برون‌شهری برای پیشگیری از آب‌گرفتگی‌های احتمالی و تامین امینی در طول تردد مسافران و کاربران جاده‌ای از محورهای استان در قالب طرح نوروزی در دستور کار قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار