کد خبر: ۲۰۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 27 March 2016
به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامي استان گفت: طي نظرسنجي که توسط معاونت اجتماعي از مسافران نوروزي انجام گرفت، 80 درصد از مسافران رضايت کامل را از عملکرد ماموران پليس اين استان دارند.
 سردار "ايرج کاکاوند" در جلسه قرارگاه نوروزي امام علي(ع) اين استان ضمن اشاره به اقدامات پليس در ايام نوروز 95 خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردي که توسط معاونت اجتماعي از مسافران نوروزي در سطح شهر انجام شده است، 80 درصد از مسافران از عملکرد پليس استان يزد رضايت مندي کامل را داشته اند.
وي ادامه داد: از ابتداي شروع طرح نوروزي تا کنون، معاونت اجتماعي با انجام اقدامات فرهنگي و اجتماعي مانند اطلاع رساني، تهيه و نصب بنر، چاپ و توزيع بروشور آموزشي بين شهروندان و مسافران نوروزي در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي، گام هاي مثبتي را برداشته است.
سردار کاکاوند ضمن اشاره به حضور هدفمند و برنامه ريزي شده گشت هاي انتظامي در سطح شهر افزود: هدف ما اين است که اين روند مطلوب امنيتي که براي شهروندان و مسافران نوروزي ايجاد شده است تا پايان طرح ادامه داشته باشد.
اين مقام ارشد انتظامي، يکي از جرايم مهم و آسيب پذير در جامعه را سرقت بيان کرد و گفت: با تلاش هاي شبانه روزي ماموران پليس اين استان، اکنون شاهد کاهش 27 درصدي وقوع انواع سرقت هستيم.
کاکاوند ضمن اشاره به استقرار گشت هاي راهور و پليس راه در معابر شهري و جاده هاي استان خاطرنشان کرد: امنيت ترافيکي و آمد و شدي مسافران نوروزي در محورهاي درون و برون شهري، يکي از مهمترين اهداف پليس در اين ايام است.
وي تصريح کرد: بايد در نيمه دوم تعطيلات که با افزايش حجم تردد در جاده ها و مسافران نوروزي مواجه خواهيم بود، طوري برنامه ريزي شود که ضمن حضور موثر نيروهاي پليس در محورهاي مواصلاتي، کنترل ترافيک در محورها را نيز در دست داشته باشيم.
فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه با بيان اين که پليس اين استان براي ارتقاي امنيت و احساس امنيت شهروندان با تمام توان تلاش و کوشش خواهد کرد افزود: اميدواريم؛ بتوانيم اين روند امنيتي مطلوب و احساس امنيت بالايي که در سطح استان يزد براي مسافران نوروزي و شهروندان ايجاد شده است را در طول سال ادامه داده و آن را ارتقاء دهيم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار