مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری استان اردبیل در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 27 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی رحمتی عصر امروز در جریان بازدید از روند اجرای طرح‌های نوروزی حمل و نقل و پایانه‌های اردبیل در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما در تمامی پاسگاه‌های پلیس‌راه شاهد ارائه آمار کاهش تلفات جاده‌های هستیم به طوری که در تصادفات درون شهری جایگاه دوم و برون شهری جایگاه اول را در سطح کشور در کاهش محسوس تصادفات به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه تاکنون از آغاز سفرهای نوروزی تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان اردبیل به ثبت نرسیده است، افزود: با ادامه این روند امیدواریم رکورد کشوری را نیز برای اولین بار در نوروز 95 بشکنیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با بیان اینکه تمام پاسگاه‌ها در استان مجهز به دوربین‌های نظارت و ارائه گزارش‌ها و آمارهای از طریق مدیریت راه‌های استان شده‌اند افزود: در پایانه مسافربری اردبیل نیز تلویزیون شهری دایر شده و به سرعت رانندگان وسایط نقلیه سنگین عمومی از وضعیت راه‌ها و آب و هوا اطلاع به دست می‌آورند.

رحمتی عنوان کرد: ما در ایام نوروز برای شش پاسگاه راه استان گشت‌های نامحسوسی را تدارک دیده و در اختیار آنها قرار دادیم بیان کرد: با تامین هزینه حمل و نقل و پایانه‌های استان این گشت‌های نامحسوس همراه و همکار پلیس هستند.

وی به آخرین وضعیت ترددی از پایانه مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: از 25 اسفندماه تاکنون بیش از 34 هزار و 239 مسافر اعم از داخلی و خارجی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند که اوج سفر در 28 اسفند با تردد روزانه 2 هزار و 503 نفر به ثبت رسیده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل افزایش 25 درصدی ورودی مسافران ایرانی و همچنین خارجی را یادآور شد و گفت: در این مدت 971 دستگاه خودروی داخلی و خارجی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند که یک رشد 67 درصدی را نشان می‌دهد.

رحمتی اوج این ترددها را 29 اسفند با تردد 142 دستگاه سواری ایرانی و خارجی اعلام کرد و گفت: در این مدت 199 دستگاه اتوبوس ایرانی و خارجی نیز تردد کردند که اوج این ترددها 29 اسفند و در قالب 17 دستگاه اتوبوس بودند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، وی در پایان سخنان خود به فعالیت هفت مجتمع خدمات بین راهی نیز اشاره کرد و گفت: تیم نظارتی قبل و در حین سفرهای نوروزی از این مجتمع‌ها بازدید می‌کند و در صورت بروز مشکل تذکر لازم را به مجتمع‌های متخلف ارائه می‌کنند تا نسبت به اصلاح و ساماندهی وضعیت اقدام لازم انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار