کد خبر: ۲۰۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 26 March 2016

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، 350 خانوار از خدمات نوروزی هلال احمر در فردیس بهره مند شدند.

سیدعابدین موسوی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین قریب به 350 نفر از مسافران نوروزی تست قند خون و فشارخون در این ایستگاه ها به طور رایگان اندازه گیری شده است.

وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر فردیس دو پست راهنمایی و ایمنی مسافران نوروزی در پارک منظریه فردیس و دیگری تیم امداد ونجات به صورت سیار قسمتی در محمدشهر کرج و بخشی در جاده ملارد در فراخور زمان ونیاز به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: در پست راهنمایی و ایمنی سفر نوروزی مستقر در پارک منظریه 24 ساعته توسط بانوان و آقایان خدمات ارائه می دهد و از دو دوچرخه سوار به عنوان تیم سحاب در سطح پرتردد فردیس به مسافران نوروزی امدادرسانی می کنند.

وی با اشاره به ایجاد فضای دوستدار کودک در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و اهداء جوایز برای کودکان در پایگاه های هلال احمر ادامه داد: توزیع بروشورهای راهنمای مسافران از دیگر برنامه های هلال احمر در ایام نوروز است.

موسوی زاده افزود: برپایی پایگاه های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از سوی جمعیت جوان هلال احمر با هدف ارائه خدمات داوطلبانه و نوع دوستانه انجام می پذیرد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس گفت: در پایگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر 70 نفر روز از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر فردیس فعالیت می کنند.

موسوی زاده افزود: پایگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر به صورت 24 ساعته فعالیت می کنند ، افزود: خدمات رسانی به مسافران که از روز 25 اسفند آغاز شده تا 15 فروردین سال 95 ادامه خواهد داشت.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار