معاون امداد و نجات هلال احمر یزد گفت: در تعطیلات نوروز امسال 49 مورد امدادرسانی توسط امداد گران و نجاتگران هلال احمر استان انجام گرفته است .
کد خبر: ۲۰۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 25 March 2016
به گزارش «تابناک یزد»؛سید جواد میرحسینی افزود: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان یزد از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین سال جاری با 9 پایگاه ثابت و استقرار 11 پایگاه امداد و نجات نوروزی سیار در محورهای استان اجرا شده است.
وی با بیان اینکه 49 مورد حادثه اتفاق افتاد که 15 مورد جاده ای بود، افزود: 25 مورد خدمات حضوری به مردم ارائه شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: 3 مورد حادثه کوهستان تا روز ششم اجرای طرح در استان به وقوع پیوست و همچنین 2مورد حادثه شهری، و 4مورد سیل و آب گرفتگی بود.
معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر یزد با اشاره به اینکه در طول اجرای این طرح 185نفر حادثه دیدند افزود: تعداد آسیب دیدگان در حوادث جاده 61 نفر ، خدمات حضوری 70 نفر، سیلاب گرفتگی 35 نفر، شهری 2 نفر ، کوهستان 17 نفر (یک مورد شهرستان تفت یک مورد شهرستان میبد) بوده است که توسط امدادگران و نجاتگران امدادرسانی شده است .
میرحسینی در ادامه عنوان کرد تعداد نجات یافتگان 10 نفر،که 7 نفر انتقالی و 3 نفر درمان سرپایی شدند و نیز 17 نفر نیز در پایگاه های جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری یافته اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تعداد آمبولانس های به کارگیری شده و اعزام شده به عملیات ها را 13 دستگاه عنوان کرد و گفت: مجموع تیم های عملیاتی اعزام شده به حوادث 61 تیم که این تیم متشکل از 197 نفر بوده است و همچنین 5 مورد عملیات رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر انجام شده است .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر یزد خاطر نشان کرد: تمامی پایگاه ها و دفاتر هلال احمر در سطح استان بصورت تمام وقت و با آمادگی کامل و با عزت و افتخار در خدمت مسافران و مهمانان نوروزی خواهند بود و تمهیدات لازم تا پایان تعطیلات نوروزی اندیشه شده است .
استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار