فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: از 27 اسفندماه سال94 تا كنون بیش از شش هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس این شهرستان دیدن کردند.
کد خبر: ۲۰۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 25 March 2016
فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: از 27 اسفندماه سال94 تا كنون بیش از شش هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس این شهرستان دیدن کردند.


به گزارش تابناک ایلام؛سرگرد پاسدار روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحيه مهران اظهار كرد: این تعداد زایر كه اغلب آنها به صورت خانوادگي بودند با حضور در یادمان های دفاع مقدس مهران یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای یک را گرامی داشتند.

وی افزود: کاروان ‏های راهیان نور در مدت دیدار از مناطق عملیاتی مهران از یادمان های سه راهی جندالله، تپه شنی، ‏یادمان شهید دستواره، یادمان ایثار و قرارگاه لشکر 17 عراق که به پاسگاه گرمیشه معروف است، ‏دیدن کردند‏‎.‎

فرمانده سپاه ناحیه مهران ادامه داد: برپایی نمایشگاه كتاب، خاطره های ‏شهدا، خیمه نماز، نصب تابلو، بنر و نیز ایستگاه ‏صلواتی از جمله اقدام هایی بود که برای استفاده کاروان های نور در مناطق عملیاتی دوران ‏دفاع مقدس مهران انجام گرفت‏‎.

سرگرد جاويدان بیان کرد: در طول دوران دفاع مقدس، عملیات های مهمی همچون والفجر سه، والفجر پنج، کربلای 1، و ... در این خطه از سرزمین میهن اسلامی مان به وقوع پیوسته است.

وي با اشاره به این که دیدن یادمان های عملیاتی مهران مختص به زمان خاصی نیست و در طول ‏سال بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی این شهرستان انجام می شود، اظهار کرد: زیارتگاه ایثار با فعالیت شبانه روزی، پذیرای هموطنان عزیز جهت زیارت نقاط یادمانی هشت سال دفاع مقدس به جهت بسط و گسترش فرهنگ جبهه و ایثارگری و آشنایی نوجوانان و جوانان با رشادت های رزمندگان اسلام بوده است.

فرمانده سپاه ناحيه مهران تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، تأثیر بسزایی در جذب نسل جوان و نوجوان به معارف ارزشمند دفاع مقدس دارد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار