مدیر جهاد کشاورزی مهران گفت: 100 تن میوه مورد نیاز مردم این شهرستان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال آینده تامین و آماده توزیع بین شهروندان است.
کد خبر: ۱۹۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 16 March 2016

مدیر جهاد کشاورزی مهران گفت: 100 تن میوه مورد نیاز مردم این شهرستان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال آینده تامین و آماده توزیع بین شهروندان است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت عارف افزود: این مقدار میوه شامل 50 تن سیب و 50 تن پرتقال است که بر اساس نیاز مردم از امروز توسط عاملین فروش توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه با عرضه میوه شب عید قیمت میوه در بازار تثبیت می شود، اضافه کرد: توزیع میوه شب عید در سه نقطه پیش بینی شده در شهرهای صالح آباد و مهران انجام می گیرد.
مدیر جهاد کشاورزی مهران گفت: بر اساس قانون، کار تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد و سازمان صنعت هم تعیین قیمت و برخورد با متخلفان را بر عهده دارد.
عارف ادامه داد: با توجه به استقبال و تقاضای مردم از توزیع میوه شب عید، پیش بینی می شود این میزان در نظر گرفته شده تا پایان سال جاری افزایش یابد.
وی با بیان اینکه در شب عید بدلیل بالا رفتن تقاضای مردم برخی سودجویان بدنبال افزایش قیمت ها هستند، گفت: یکی از راه های تثبیت قیمت ها و تنظیم بازار در این ایام، برپایی نمایشگاه و یا فروش فوق العاده است.
شهرستان مهران با 30 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام واقع شده است.

** پیش بینی ورود 100 هزار گردشگر به بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران
بخشدار صالح آباد از توابع مهران گفت: پیش بینی می شود در ایام نوروز 95 حدود 100 هزار گردشگر، زائر و کاروان راهیان نور از این شهر مذهبی دیدن کنند.
مجید خوشخبر افزود: تمام امکانات از جمله 40 زائر سرا و سه باب مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهر فراهم شده است.
وی اظهار کرد: شهر صالح آباد بدلیل قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات و وجود بارگاه مقدس امامزاده علی صالح (ع) به عنوان مهمترین بقعه متبرکه استان ایلام هر ساله میزبان زائرین و گردشگران زیادی از سراسر کشور و کشور عراق است.
شهر صالح آباد در 35 کیلومتری ایلام و 50 کیلومتری شهر مرزی مهران قرار گرفته و در حوزه استحفاظی شهرستان مهران است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار