مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: سه میلیارد و 216 میلیون ریال از جرایم شکل گرفته که پرونده آنها در شعب تعزیرات حکومتی این استان رسیدگی شده از ابتدای امسال تاکنون وصول شده است.
کد خبر: ۱۹۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 14 March 2016

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: سه میلیارد و 216 میلیون ریال از جرایم شکل گرفته که پرونده آنها در شعب تعزیرات حکومتی این استان رسیدگی شده از ابتدای امسال تاکنون وصول شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانونداظهار کرد: متخلفان تعزیراتی در این استان از ابتدای امسال تاکنون به 12 میلیارد و 916 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند که از این مقدار تنها سه میلیارد و 216 میلیون ریال وصول شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: جرایم رسیدگی شده در شعب تعزیرات حکومتی این استان در حوزه های قاچاق کالا، خدمات و بهداشت بوده است.
وی یادآور شد: کارشناسان تعزیرات حکومتی استان به صورت مستمر در استان و شهرستان ها جهت رسیدگی فوری قاطع و بازدارنده به تخلفات اعلامی حضور می یابند و در کوتاهترین زمان ممکن به پرونده های رسیدگی می کنند.
بیرانوند ادامه داد: هم اکنون چهار شعبه بدوی در مرکز استان و چهار شعبه نیز در شهرستان های مهران، دهلران، دره شهر و سرابله به تخلفات صورت گرفته در حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند.
به گفته وی، به تخلفات تعزیراتی شهرستان سیروان در شعبه سرابله، ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام و در بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر رسیدگی می شود.
وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون 319 پرونده در حوزه قاچاق کالا به این اداره کل وارد شد و 10 پرونده نیز از قبل موجود بود که تاکنون 324 پرونده مختومه شده و تنها پنج پرونده باقی مانده که مهمترین تخلفات این حوزه نیز در زمینه قاچاق سیگار ، لوازم آرایشی و لاستیک بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در حوزه کالا و خدمات نیز طی سال جاری سه هزار و 863 پرونده به شعب مختلف تعزیرات حکومتی استان واصل شد که با احتساب 12 پرونده قبلی امسال سه هزار و 754 پرونده مختومه شد و هم اکنون تنها 121 پرونده برای رسیدگی باقی مانده است.
بیرانوند اضافه کرد: تعداد پرونده های حوزه بهداشت و درمان نیز در سال جاری 267 مورد بود که با تلاش کارشناسان تعزیرات حکومتی استان رسیدگی به 261 پرونده انجام گرفت و هم اکنون موجودی این حوزه تنها شش مورد است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار