110 تن سیب و پرتقال با هدف تنظیم قیمت و تامین میوه شب عید مردم در شهرستان های دهلران، دره شهر و بدره با قیمت مصوب دولتی توزیع می شود.
کد خبر: ۱۹۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 14 March 2016

110 تن سیب و پرتقال با هدف تنظیم قیمت و تامین میوه شب عید مردم در شهرستان های دهلران، دره شهر و بدره با قیمت مصوب دولتی توزیع می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛رئیس اداره تعاون روستایی دهلران از توزیع 60 تن میوه ایام عید در این شهرستان خبر داد و گفت: از این مقدار، 40 تن پرتقال و 20 تن سیب است.
سیف اله عباسی اظهار کرد: این مقدار میوه توسط چهار ایستگاه توزیع در شهر دهلران و بخش های زرین آباد و سراب میمه با قیمت مصوب توزیع می شود.
رئیس اداره تعاون روستایی دهلران قیمت مصوب و تعیین شده برای هر کیلوگرم سیب و پرتقال را 20 هزار ریال اعلام کرد و افزود: میوه و مرکبات مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی بطور کامل فراهم شده و توزیع آنها تا 15 فرودین سال آینده ادامه دارد.
عباسی ادامه داد: توزیع میوه در این شهرستان با برنامه ریزی و به صورت تدریجی انجام می شود و در مقاطعی که مردم نیاز بیشتری دارند میوه بیشتری نیز وارد چرخه توزیع خواهد شد.
وی از تامین میوه مورد نیاز برای روز 13 فروردین در شهرستان دهلران نیز خبر داد و یادآور شد: این کار با هدف تامین میوه مورد نیاز مردم در این روز و جلوگیری از افزایش قیمت ها انجام می شود.
رییس اداره تعاون روستایی دهلران از تلاش ها و پیگیری های فرماندار دهلران برای تامین میوه ئشب عید مردم تقدیر کرد و افزود: با تلاش مسئولان هیچ مشکلی در تامین و توزیع میوه مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات نوروزی نداریم.

** 50 تن میوه در شهرستان های دره شهر و بدره توزیع می شود
رئیس تعاون روستایی دره شهر نیز از اختصاص 50 تن میوه با نرخ دولتی ویژه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در میان مردم شهرستان های دره شهر و بدره خبر داد.
مالک داراب زاده افزود: 35 تن از این میزان میوه برای مردم شهرستان دره شهر و 15 تن نیز برای مردم بدره در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: توزیع میوه دولتی از روز چهارشنبه هفته جاری 26 اسفند در این دو شهرستان آغاز و تا 15فروردین ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود در صورت نیاز مردم توزیع میوه دولتی تا پایان تعطیلات نوروزی تا سقف 75 تن در دو شهرستان دره شهر و بدره افزایش یابد.
داراب زاده گفت: توزیع میوه دولتی همه ساله با هدف رفاه حال مردم و کمک به افزایش خرید آن ها بوده و امسال در مجموع 200تن نسبت به پارسال افزایش داتشه است.
شهرستان دره شهر و بدره به ترتیب در 100 کیلومتری و 60 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام واقع شده اند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار