کد خبر: ۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱ 31 January 2015

مدیر اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از اشتغال ۱۶۱ نفر به صورت دائم و موقت با اففتاح طرح های کشاورزی در دهه فجر خبر داد.
امیر بهادر ولیخانی با اعلام این خبر گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱ طرح کشاورزی در البرز به بهره برداری خواهد رسید که برای افتتاح انها ۲۷۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
به گزارش مهر، وی اظهار داشت: با افتتاح و احداث پروژه های بخش کشاورزی در البرز ۱۲۹ نفر به صورت دائم و ۳۲ نفر نیز به صورت موقت مشغول به کار خواهند شد.
مدیر اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در ادامه به طرح های قابل افتتاح در این ایام اشاره و اعلام کرد: تامین قسمتی از آب آشامیدنی سامان عشایری با ایجاد حوضچه رسوب گیر و خط انتقال به مساحت سه هزار متر واحداث یک باب حمام در مساحت ۲۱۲ مترمربع برای افتتاح در بخش عشایری در نظر گرفته شده است که برای پروژه اول اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال و پروژه دوم اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون ریال صرف شده است.
ولیخانی افزود: همچنین در بخش تولیدات دامی مرکز پرورش ماهی سردآبی باظرفیت ۲۰ تن سالانه با اعتبارهفت هزار و نهصد میلیون ریال، مرغداری گوشتی باظرفیت ۳۰ هزار قطعه و با اعتبار۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و کارخانه لبنیات باظرفیت ۵۰ تن  بااعتبار۲۵۰۰ میلیون ریال احداث و ایجاد خواهند شد.
وی اظهار داشت: برای بخش تولیدات گیاهی نیز  ۷۳.۲ هکتارآبیاری تحت فشاردرسطح استان بااعتبار۶۲۴۰ میلیون ریال، نهالستان پایه رویشی گزیلا درمساحت یک هکتار و اعتبار۸۰ میلیون ریال، دودستگاه سردخانه به میزان ۲۰ هزار تن ظرفیت با اعتبار۱۸۷۰۰۰ میلیون ریال، سایت تولید بذورغلات با ظرفیت سه هزار و ۶۰۰ تن واعتبار ۱۰ هزار  میلیون ریال احداث و ایجاد خواهد شد.
انجام سه هزار و ۴۴۰ متر لوله گذاری نهر زراعی، ایجاد واحد بسته بندی و فرآوری غذایی سالانه سه هزار و ۵۵۰ تن، ایجاد واحد بسته بندی خشکبار و حبوبات با ظرفیت ۹۰۰ تن و ایجاد واحد انسکتاریوم تولیدعوامل مفید با ظرفیت ۳۰کیلوگرم از دیگر طرح هایی بود که ولیخانی به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار