مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان بزرگسال ایران که در زنجان جریان داشت جمعه شب به پایان رسید.
کد خبر: ۱۹۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 12 March 2016
این اردو از 17 اسفند جاری با حضور 10 بازیکن مطرح و شایسته در محل آکادمی بدمینتون زنجان واقع در اراضی پایین کوه این شهر برپا شده بود. 
سروش اسکندری، سالار بیات، سینا بیات و علیرضا قاسمی از زنجان و اشکان فصاحتی، محمدرضا خانجانی و فرید خانجانی از تهران، حسین متقی و نادر مینایی از گیلان و حمید حیدری شفق از کرمانشاه ورزشکاران حاضر در این اردو بودند. 
ورزشکاران حاضر در این اردو در دو نوبت صبح و بعدازظهر و روزانه به مدت قریب شش ساعت، زیر نظر صادق کرباسی سرمربی تیم ملی که با هدف کسب آمادگی برای حضور در مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر که در تهران برگزار خواهد شد تمرین کردند. 
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: ورزشکاران حاضر در این مرحله از اردوی آمادگی تمرینات بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی و گیم های تحت فشار را زیر نظر سرمربی تیم ملی بازگسالان ایران انجام دادند.
سیدشهرام عربی زنجانی در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی مردان بزرگسال ایران نیز نیمه دوم فروردین سال 95 برگزار خواهد شد و هنوز محل برپایی آن تعیین نشده است.
صادق کرباسی سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان ایران به برگزاری اردوهای آمادگی اشاره کرد و گفت: مرحله نخست این اردوها با موفقیت در زنجان برگزار شد و مرحله دوم اردو که مکان آن مشخص نیست از 18 تا 27 فروردین و مرحله سوم نیز از سوم تا 15 اردیبهشت سال آینده در تهران انجام خواهد شد.
مسابقات بین المللی جام فجر جایزه دار 17 هزار و 500 دلاری از 16 تا 19 اردیبهشت 95 با حضور تیم های داخلی و خارجی در تهران برگزار خواهد شد. 
این رقابت ها در دو بخش بانوان و مردان نوجوان، جوان، امید و بزرگسالان برگزار خواهد شد و ایران در هر دو بخش با 10 ورزشکار بزرگسال و 14 بازیکن نوجوان، جوان و امید در مسابقات بدمینتون جام فجر شرکت خواهد کرد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار