مسئول قرارگاه جهادی شهدای گمنام:
جهادگران قرارگاه جهادی شهدای گمنام از پنجم تا 18 فروردین ماه جاری به روستاهای خرم، خرم‌کیش، مزگده، توسه و سیاه‌مزگی، اسپی خانی و کیش‌خاله اعزام شدند.
کد خبر: ۱۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مرتضی عابدپور صبح امروز در قرارگاه جهادی شهدای گمنام با اشاره به اعزام جهادگران این قرارگاه به مناطق محروم اظهار کرد: جهادگران قرارگاه جهادی شهدای گمنام از پنجم تا 18 فروردین ماه جاری به روستاهای خرم، خرم‌کیش، مزگده، توسه و سیاه‌مزگی، اسپی خانی و کیش‌خاله اعزام شدند.

وی درباره فعالیت قرارگاه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: این قرارگاه از اسفند ماه 93 فعالیت خود را آغاز کرد.

این مسئول آغاز نخستین دوره فعالیت قرارگاه مذکور را در فروردین سال جاری عنوان کرد و افزود: اکنون 85 نفر از خواهران و برادران در کارگروه‌های فرهنگی، آموزشی قرارگاه جهادی شهدای گمنام فعالیت می‌کنند.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی گیلان اعزام پزشک همراه بهیار، اشتغال و اقتصاد، بهداشت و درمان و عمرانی، پلاک‌زنی، خون‌گیری، سمپاشی جایگاه دام و... را از جمله فعالیت‌های قرارگاه مذکور عنوان کرد.

وی برگزاری دوره‌های ترویج کشاورزی، اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش‌آموزان کنکوری و محروم، برگزاری کلاس‌های تقویتی برای مقاطع مختلف تحصیلی، کلاس رایانه، کارگروه آموزشی، قرآنی و کاردستی برای کودکان و... را از دیگر فعالیت‌های قرارگاه شهدای گمنام برشمرد.

عابدپور حمایت از مناطق محروم را دچار محدودیت‌هایی دانست و تصریح کرد: هزینه‌های عمرانی در این مناطق توسط بسیج سازندگی سپاه و استانداری گیلان پرداخت شد و خواستار تداوم حمایت مسئولان از فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهدای گمنام هستیم.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های قرارگاه در مناطق محروم خاطرنشان کرد: ساخت منبع آب 60 هزار لیتری در روستای اسپی‌خانی، احداث آب‌روی 250 متری در روستای کیشخاله، ساخت زمین ورزشی روستای سیاه‌مزگی و جلوگیری از ریزش کوه از جمله فعالیت‌های عمرانی قرارگاه بوده است.

این مسئول هزینه فعالیت‌های عمرانی را 45 میلیون تومان ذکر کرد و خواستار همکاری بخشداران روستاهای مذکور با قرارگاه جهادی شهدای گمنام شد و گفت: بخشدار بخش احمد سرگوراب و دهیاری‌های منطقه پشتیبانی‌های لازم عمرانی را انجام ندادند و اگر همکاری می‌کردند با مشکلات کمتر و در زمان کوتاه‌تری کارها انجام می‌شد.

وی تیم خواهران قرارگاه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی گیلان را 27 نفر و تیم برادران را نیز 58 نفر عنوان کرد و یادآور شد: در روستاهای مذکور عملیات گنگ‌گذاری لوله‌های آب و فاضلاب، لوله‌گذاری آب شرب، لکه‌گیری و مقاوم‌ سازی آسفالت، تکمیل ساخت مسجد و بتن فرش جاده روستایی توسط جهادگران قرارگاه جهادی شهدای گمنام انجام شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار