شهردار سرابله گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای انجام آسفالت، روکش آسفالت و لکه گیری خیابان ها و کوچه های این شهر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 10 March 2016

شهردار سرابله گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای انجام آسفالت، روکش آسفالت و لکه گیری خیابان ها و کوچه های این شهر اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک ایلام؛صادق فتاحی اظهار کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد و تردد وسایل نقلیه و مردم و در آستانه سال نو و با هدف زیباسازی فضاهای شهری عملیات روکش و لکه گیری آسفالت معابر اصلی شهر در حال انجام است.
وی افزود: تاکنون 90 درصد این طرح اجرا شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته سایر معابر اصلی در نقاط مختلف شهر نیز مرمت ، لکه گیری و روکش آسفالت می شوند.
شهردار سرابله ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش ورود مسافران و گردشگران به شهر بهسازی جاده ها، معابر اصلی شهر روکش و لکه گیری آسفالت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
فتاحی تاکید کرد: با توجه به حفاری های صورت گرفته در سطح شهر برای اجرای طرح فاضلاب شهری، انجام عملیات مرمت و لکه گیری معابر در اولویت برنامه های عمرانی و خدماتی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت.
وی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم شهر و مسئولان با مجموعه شهرداری گفت: ترمیم نوار حفاری ها و لکه گیری آسفالت معابر شهری تا پایان امسال ادامه دارد.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار