هشدار مدیران البرزی به مردم
امروز معضل اعتیاد و طلاق از مهمترین مشکلات اجتماعی است که جوانان و خانواده‌ها با آن دست به گریبان هستند لذا تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها برای رفع این معضلات از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.
کد خبر: ۱۹۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 08 March 2016
مدیرکل اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه معضل اعتیاد و طلاق در استان البرز جدی است،‌گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه در حوزه طلاق و اعتیاد از سوی مسئولان ضروری است.

حمیدرضا عسگری مورودی نخستین نشست هم اندیشی مسئولان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان اظهار کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه در حوزه معضلات اجتماعی یکی از مهم‌ترین اصولی است که متولیان امر باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ باید در حوزه تصمیم گیری وحدت داشته باشیم و موضوع پشگیری را با پراکندگی روبه‌رو نکنیم.

این مسئول با بیان اینکه با پراکندگی در موضوعات نمی‌توانیم چالش‌های موجود در حوزه اعتیاد و طلاق را در این استان برطرف کنیم، افزود: استان البرز در حوزه طلاق و اعتیاد دچار چالش‌هایی است که لازم است به درستی و با کار کارشناسی شده برای رفع این معضلات چاره‌اندیشی و تصمیم‌گیری کنیم.

عسگری مورودی خاطرنشان کرد: حرکت برای رفع این معضلات باید به سمت تعامل سازنده و جمعی باشد.

وی گفت: در حوزه ازدواج و طلاق شاهد اجرای طرح تدبیر زندگی در استان البرز بودیم که خروجی این برنامه کاهش هشت درصدی طلاق را در البرز بود.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در بخش دیگری از این نشست اظهار داشت: نسل امروز آینده‌سازان کشور هستند لذا باید اقدامات در جهت رفع مشکلات آنان از حال شعاری خارج شده و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات جوانان یکی از مهمترین راهکارهایی است که باید به درستی انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد:‌ استفاده از توانمندی‌های دستگاه‌های مختلف در زمینه توسعه خدمات رسانی به جوانان و رفع مشکلات آنان باید به صورت دقیق‌‌تری مورد بررسی قرار گیرد.

گل محمدی افزود: امروز معضل اعتیاد و طلاق از مهمترین مشکلات اجتماعی است که جوانان و خانواده‌ها با آن دست به گریبان هستند لذا تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها برای رفع این معضلات از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ارائه آموزش‌ها در زمینه برخورد با این معضلات را مهم ارزیابی کرد و گفت: برخورداری جوانان و نوجوانان از این نوع آموزش‌ها می‌تواند در کاهش معضل اعتیاد و طلاق بسیار موثر باشد.

گل محمدی اظهار داشت: نباید برای رفع مشکلات تنها به دادن شعارها اکتفا کنیم که این نمی‌تواند معضل اجتماع را مرتفع کند.

وی افزود: در این راستا باید با راهکارها را عملیاتی کردن و معضل اعتیاد و طلاق را در جامعه کاهش داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار