مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از فعال شدن گشت‌های کنترلی و نظارتی تعزیرات حکومتی و برخورد جدی با گران‌فروشی‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 06 March 2016

حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های سیار در آستانه ایام نوروز فعال شده و ما در قالب این طرح تا 15 فروردین سال آینده با بازرسی‌ها و نظارت‌هایی که بر اماکن تهیه و عرضه مواد غذایی و وسایل اقلام مورد نیاز مردم انجام می‌شود با هرگونه تخلف جدی برخورد کنیم.

وی گفت: سعی خواهیم کرد بدون اغماض با تخلفات احتمالی رخ داده برخورد کنیم که در راس این تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی، انبار و ذخیره‌سازی غیرقانونی اجناس، ورود کالاهای قاچاق به بازار و عرصه میوه‌های خارجی و همچنین مباحث مرتبط با جرایم رخداده در این حوزه است که قطعا در قالب نظام تعزیرات با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های ما به صورت مکرر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پمپ بنزین‌ها در قالب گشت‌های تلفیقی و مشترک برخوردهای جدی را با متخلفان انجام خواهیم داد و زمینه انسجام‌بخشی به بازار را فراهم می‌آوریم.

نجف‌زاده حضور اکیپ‌های نظارتی و گشت‌های کنترلی را در نمایشگاه بهاره یادآور شد و گفت: در این نمایشگاه نیز در قالب اکیپ‌های سیار سعی خواهیم کرد در همان محل به گلایه‌ها و شکایت‌های مردمی رسیدگی کنیم.

وی از هموطنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد را اطلاع‌رسانی کرده و زمینه برخورد جدی با متخلفان را فراهم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار