کد خبر: ۱۹۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 04 March 2016
تابناک گیلان: عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 95 در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا پایان سال بررسی جزییات لایحه بودجه در کمیسیون مربوطه به اتمام می‌رسد.

سرویس اقتصادی- مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی «آفتاب» با اشاره به تصویب کلیات لایحه بودجه 95 در کمیسیون تلفیق اظهار داشت: اعضای کمیسیون بعد از بررسی‌ها و جلساتی در نهایت با کلیات لایحه بودجه موافقت کردند و بررسی بخش درآمدی در کمیسیون آغاز شد.

به گزارش آفتاب، وی ادامه داد: مجلس و به خصوص اعضای کمیسیون تلفیق بودجه تمام تلاش خود را برای اتمام بررسی بودجه انجام می‌دهند اما به لحاظ زمانی قوه مقننه زمان لازم برای اتمام این لایحه اقتصادی را ندارد.

نماینده لنگرود در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون تمام وقت لایحه را بررسی می‌کند گفت: با توجه به زمان کوتاهی که تا پایان سال داریم، تنها می‌توانیم جزییات بودجه را در کمیسیون به اتمام برسانیم و بررسی آن در صحن علنی به سال بعد موکول می‌شود.

لاهوتی تاکید کرد: بررسی ریل اقتصادی کشور زمان مشخصی نیاز دارد که بعید می‌دانم در دوهفته آینده جزییات در کمیسیون و صحن به اتمام برسد.

زمان کوتاهی برای بررسی بودجه در اختیار قوه مقننه است

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه نیز معتقد است که مجلس اگر تمام وقت هم کار کند به بررسی جزییات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق می‌رسد و ادامه بررسی‌ها به سال بعد موکول می‌شود.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در گفت و گو با «آفتاب» در خصوص بررسی لایحه بودجه سال 95 در مجلس گفت: بعید می‌دانم  پیش از پایان سال پرونده بودجه در قوه مقننه بسته شود.

این نماینده که تجربه حضور در کمیسیون تلفیق بودجه در سال‌های گذشته را دارد پیش‌بینی کرد که اعضای کمیسیون تلفیق اگر تمام وقت کار کنند می‌توانند جزییات بودجه را بررسی کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار قوه مقننه است بررسی و تصویب نهایی لایحه بودجه 95 به سال آینده موکول می‌شود و لازم است دولت لایحه چند دوازدهمی بودجه را ارسال کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
بودجه آقای نماینده برای خریدن رای مردم در کجا و کی بررسی می شود!؟؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
آقا چه حرفی میزنی شما رای خریدن دیگه عادی شده مسولین بالا خودشان راضی هستند شاید توصیه بالا دستی ها میباشد چون این همه اعتراض شد اما کو گوش شنوا توانتخابات هرکه صادق است پاکدست است رای نخواهند آورد چون باچشم خودمان دیدیم که رای می خریدند بخدا رای خودمان را باطل کردیم باینکه هیچ نظارتی نبود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار