مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خلخال گفت: به منظور جمع‌آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم و دانش‌آموزان شهرستان خلخال ۴۸ پایگاه و ایستگاه ثابت و سیار در این شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۱۹۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 04 March 2016

صفر فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیمدراردبیلاظهار داشت: خوشبختانه از زمان برپایی ایستگاه‌های ویژه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان خلخال استقبال باشکوهی از این امر به عمل آمده است که هم‌اکنون نیز شاهد رفت و آمد به نسبت مطلوب این جمعیت در پایگاه‌های برپا شده در خلخال هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمک به ایتام و نیازمندان امری مهم در جامعه کنونی است و در سیره پیامبران نیز تاکید اساسی و ویژه‌ای به این امر شده است، افزود: وظیفه هر انسان مسلمانی در جامعه کنونی کمک به هم‌نوعان و نیازمندان است که مقام معظم رهبری نیز به این اصل مهم تاکید اساسی دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خلخال تصریح کرد: تاکنون میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از پوشاک، خوراک و لوازم تحریر در حد مطلوب بوده است که امیدواریم تا پایان وقت فردا مردم غیور و انسان دوست خلخال در کمک به نیازمندان و اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکنند.

فتح‌الله زاده از کارکنان کمیته امداد در نحوه کمک‌رسانی و اجرای این برنامه‌ها در سطح شهرستان رضایت‌‌مندی کامل خود را عنوان کرد و گفت: کارکنان کمیته امداد در راستای کمک‌رسانی به ایتام و نیازمندان و نیز جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی از هیچ تلاش چشم پوشی نکرده‌اند و همت و تلاش این عزیزان واقف به تقدیر و تشکر اساسی است.

وی با بیان اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم شهرستان خلخال بیش از 2 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی داشتند، اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز به همین جهت شاهد کیفیت بالای کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری در سطح شهرستان خلخال باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار