مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اردبیل خبر داد:
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: بیش از 80 نانوایی کشیک در ایام تعطیلات نوروزی به هموطنان و مسافران و گردشگران خدمات مطلوب و کیفی‌تر ارائه کردند.
کد خبر: ۱۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 06 April 2015
به گزارش فارس، علی نوبخت اظهار کرد: ما تلاش کردیم تا در این ایام با نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که داشتیم بیش از گذشته 50 واحد نانوایی کشیک اصلی و 30 نانوایی کشیک پشتیبان را مجاب به ارائه خدمات به مسافران نوروزی در مسیرهای اصلی و گردشگری استان کنیم.

وی افزود: تمهیدات لازم برای تامین و تهیه آرد مازاد نیز پیش‌بینی شده بود به طوری که با تامین و توزیع 100 تن آراد مازاد بر مصرف و سقف سرانه تعیین شده در تعطیلات نوروزی سعی کردیم در خدمت هموطنان بوده و به مقدار کافی و مورد نیاز در ارائه خدمات به هموطنان تلاش و جدیت واقعی را انجام دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: مراکز ذخیره‌سازی گندم استان برای مصرف کارخانجات آردسازی در ایام نوروز فعال بوده و تلاش کردند تا در خدمت نانوایان برای تامین آرد مورد نیاز باشند.

نوبخت ادامه داد: در این ایام از مراکز ذخیره‌سازی گندم بازدید شد و بازرسی‌هایی توسط پرسنل شرکت خدمات و بازرگانی استان به صورت مستمر انجام شد.

این مسئول در پایان سخنان خود آزمایشگاه شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل را یکی ازمجهزترین آزمایشگاه‌ها اعلام کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در این ایام بازدید حضوری و میدانی از نانوایان کشیک توسط اکیپ آزمایشگاه شرکت غله و خدمات استان اردبیل انجام شد.







منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار