مدیر کل کمیته امداد یزد گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده در روزهای اولیه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که در 37 سال گذشته خدمات بسیار زیادی را در راستای کمک به نیازمندان در کشور انجام داده است.
کد خبر: ۱۹۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹ 01 March 2016
به گزارش تابناک یزد، محسن علیزاده گفت:  تعداد ایتام زیر پوشش این نهاد را یک هزار و 571 نفر عنوان و خاطر نشان کرد: 13هزار و 562نفر حامی این تعداد یتیم هستند .
همچنین در در راستای برگزاری شور نیکوکاری بیش از 205 هزار پاکت جمع آوری هدایای مردمی در بین دانش آموزان مدارس استان یزد توزیع شده است.
وی شعار امسال شور نیکوکاری را بهار همدلی، شکوه مهربانی اعلام کرد و افزود: هم اکنون دارندگان سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند با گرفتن شماره #8877* به درگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) وارد شوند و مبلغ مورد نظرشان را به نیازمندان اهدا کنند.
وی همچنین گفت: امسال هفته احسان و نیکوکاری و جشن نیکوکاری به علت تقارن با ایام فاطمیه شور نیکوکاری نام گرفت و به مدت سه روز از 12 اسفند ماه شروع خواهد شد و روز 13 اسفند در مساجد و با کمک مردم  هدایا جمع آوری می شود و روز جمعه هم در نماز جمعه پایگاه خواهیم داشت.
وی افزود: مددکار محوری در صدر برنامه های کمیته امداد است تا مددکار بتواند با شناسایی مشکلات و همچنین استعداد های مددجو  و پیگیری مشکل مددجو در مراکز مربوطه مشکلات را زودتر حل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار