کد خبر: ۱۹۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 01 March 2016


نشست ستاد تنظبم بازار در ایام پایانی سال و عید نوروز با حضور فرماندار ، مدیر عامل سازمان میادین و میوه وتره بار استان البرز ،رئیس اداره صنعت و معدن، رئیس اتاق اصناف و پلیس راهور شهرستان فردیس روز سه شنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار فردیس در این نشست گفت: از اواسط بهمن ماه جلسات ستاد تنظیم بازار در فردیس پیگیری کردیم در ایام پایانی سال بتوانیم مایحتاج عمومی مردم را از قبیل میوه و مواد پروتئینی و خوراکی که مصرف می کنند در اختیار بگذاریم.

علی قنبر زمانی افزود: نظارت بر نحوه توزیع و کیفیت و مرغوبیت میوه شب عید باید به صورت دقیق انجام شود تا میوه هایی با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده ها برسد.

وی در ادامه افزود:قرار شد 300 تن میوه پرتقال و 120 تن سیب در فردیس توزیع شود که 150 تن پرتقال توسط سازمان میادین در 9 جایگاه توزیع و 150 تن دیگر در اختیار اتحادیه میوه فروشان فردیس قرار گیرد.

زمانی گفت: قرار شد طبق سنوات گذشته هشت جایگاه عرضه میوه توسط اتحادیه بررسی و پلیس راهور از بعد ترافیکی نظر خود اعلام کند.

فرماندار فردیس اظهار کرد: در صورتی که اتحادیه ها توانستند سهمیه خود را بیش از 150 تن بفروشند در روزهای پایانی سال دوباره سازمان میادین سهمیه دیگر را برای فردیس در نظر بگیرد.

مدیر عامل سازمان میادین و میوه وتره بار استان البرز نیز گفت: 300 تن پرتقال و حدود 150 تن سیب توسط سازمان میادین برای شهرستان فردیس در نظر گرفته شده اما هنوز قیمت میوه ها نهایی نشده و بزودی اعلام می شود.

سیف الدین جعفری افزود: میوه های شب عید در 9 بازار روز در سطح شهرستان فردیس توزیع می شود و 10 جایگاه موقت جدیدی هم با نظر فرماندار فردیس بررسی به مردم عرضه خواهد شد.

وی افزود: توزیع میوه از روز 27 اسفند ماه آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و در صورت کمبود میوه این سازمان تامین میوه را در شهرستان به عهده خواهد داشت.

در این نشست مقرر شد تا اتحادیه میوه فروشان شهرستان فردیس مباشر خود را جهت تایید و نظارت بر میوه های ارسالی معرفی کند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار