رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام از پرداخت موردي جرائم راهنمايي و رانندگي با سامانه 120 خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 29 February 2016

سامانه 120 به پرداخت موردي جريمه هاي رانندگي اختصاص يافت

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام از پرداخت موردي جرائم راهنمايي و رانندگي با سامانه 120 خبر داد.

سرهنگ " نوراله خادم " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،سامانه 120 را سامانه اي ارزنده خواند و اظهار داشت: هم استاني هاي عزيز مي توانند با ورود به سامانه 120، نسبت به پرداخت موردي جرائم معوقه خود اقدام نمايند.

وي با اشاره به مفاد تبصره 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي مبني بر محدوديت تردد وسايل نقليه داراي جرائم معوق بيش از ده ميليون ريال اشاره کرد و گفت: جهت ارائه خدمات سهل و آسان به هم استاني هاي عزيز و مساعدت در خصوص پرداخت جرائم معوق رانندگي در سايت 120 بخش استعلام از اين خدمات بهره مند شوند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام سامانه 120 را پل ارتباطي مردم با پليس در حوزه راهنمايي و رانندگي بيان و افزود: اين سامانه به صوزت رايگان در طول شبانه روز در خدمت مردم بوده و شهروندان مي توانند از وضعيت جاده ، اعلام حوادث رانندگي و غيره از اين سامانه استفاده كنند.

کشف 16 هزار نخ سيگار قاچاق در مهران

فرمانده انتظامي شهرستان مهران از کشف 16 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش400 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "محسن کشتکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،بيان داشت: طرح يک روزه نظارت بر اماکن عمومي و اصناف در شهرستان مهران به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود:در اجراي اين طرح و در بازديد از واحدهاي صنفي تعداد 16 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و به اداره قاچاق کالا و ارز انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مهران با اشاره به اينکه ارزش سيگارهاي قاچاق کشف شده بالغ بر 400 ميليون ريال برآورد شده است،خاطر نشان کرد:در اين راستا يک نفر دستگير و با تشکيل پرونده تحويل محاکم قضائي شد.

وي گفت:ورود بي رويه کالاي قاچاق به کشور با برنامه ريزي هاي گسترده دشمنان و با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور صورت گرفته است.

سرهنگ کشتکار تصريح کرد:نيروي انتظامي با اقدامات کنترلي و جلوگيري از ورود کالاي قاچاق به کشور زمينه پويايي و شکوفايي ايران اسلامي را فراهم مي کند .

فرمانده انتظامي شهرستان مهران در هشدار به واحدهاي صنفي گفت:نگهداري و فروش هر گونه مواد غير مجاز جرم بوده و درصورت مشاهده با خاطيان برخورد قانوني مي شود.

آشنايي با قانون جرائم رايانه اي ضروري است

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان گفت: مطالعه قانون جرايم رايانه اي توسط کاربران فضاي سايبر براي پيشگيري از وقوع جرم در اين حوزه ضروري است.

سرگرد"علي عباسي کساني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت: فعاليت در فضاي مجازي تابع قوانين و مقرراتي است که تخطي از آن براساس قانون جرم محسوب مي شود.

وي ادامه داد: ورود به فضاي مجازي با هدف فعاليت اقتصادي و يا سرگرمي به دستمايه ارتکاب جرم شود.

رئيس پليس فتا گفت: توهين ، تهديد، نشر اکاذيب و افترا به افراد حقيقي و حقوقي مصداق جرم در فضاي مجازي محسوب مي شودو پيگرد قانوني به دنبال دارد.

وي به کاربران فضاي مجازي توصيه کرد:قبل از هرگونه فعاليت در اين فضا، قانون جرايم رايانه اي را مطالعه کنند تا در فعاليت هايي که دارندناخواسته مرتکب جرم نشوند.

سرگرد کساني گفت: صبح امروز هنگام رصد شبکه هاي اجتماعي يک صفحه شخصي شناسايي شد که در آن به برخي مقامات و مسئولان اهانت شده بود که با بررسي هاي انجام شده متهم شناسايي و دستگير شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار