متهم سابقه‌دار با جذب اعتماد یکی از کارخانجات کاشی، قصد داشت نقشه کلاهبرداری یک‌میلیارد تومانی‌اش را اجرا کند. متهم 42 ساله با جعل هویت تاجر معروف یزدی این کلاهبرداری را رقم زد.
کد خبر: ۱۸۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 29 February 2016
به گزارش تابناک یزد،مدتی پیش پلیس در جریان فعالیت‌های متقلبانه مرد جوانی در شهرستان مهریز قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوانی با هویت یکی از تاجران معروف یزدی اقدام به خرید چندین مرحله کاشی از یکی از کارخانجات این شهرستان کرده است. در ادامه مشخص شد مرد جوان قصد دارد یک‌میلیارد تومان کاشی از این کارخانه تحت عنوان صادرات آن به یکی از کشورها خریداری کند.

با به دست‌آوردن این اطلاعات کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری وارد عمل شده و در تحقیقات مشخص شد مرد جوان به نام شاهرخ، با هویت جعلی اقدام به جذب اعتماد مسئولان فروش کارخانه را کرده و قصد داشته یک‌میلیارد تومان از آنها کلاهبرداری کند.

به نقل از خبرگزاری آنا،سردار ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی استان یزد در این رابطه به آنا گفت: متهم جوان که سابقه کلاهبرداری در پرونده خود داشت دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. متهم با قرار بازداشت موقت روزانه زندانی شد و تحقیقات در رابطه با جرایم احتمالی این مرد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار