مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت:آزمون بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱ 29 February 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کتبی بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم با حضور بیش از 4 هزار و 500 نفر در 18 حوزه امتحانی استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل طرح تربیت حافظان قرآن کریم را یکی از طرح‌های قرآنی موثر سازمان اوقاف عنوان کرد و اظهار داشت: قرآن‌آموزان استان یزد در این طرح ملی حضور فعالی داشته‌اند و در چهارمین دوره این طرح، 4 هزار و 695 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: آزمون کتبی چهارمین دوره این طرح، همزمان با سراسر کشور در روز پنج‌شنبه 13 اسفند ماه در 18 حوزه امتحانی در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به برگزاری این آزمون در شهرستان‌ها بیان کرد: چهارمین دوره آزمون حفظ قرآن‌ کریم در دو مرحله کتبی و شفاهی و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

عادل با اشاره به کسب رتبه نخست استان یزد در برگزاری این طرح در کشور یادآور شد: در آخرین ارزیابی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، استان یزد رتبه نخست کشور را در برگزاری این طرح ملی به دست آورد.

به نقل از خبرگزاری فارس، آزمون کتبی بزرگترین رویداد حفظ قرآنی کشور در شهر یزد در سالن وحدت و حسینیه ثارالله در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار