فرماندار شهرستان مرزی مهران با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات روز گذشته گفت: مشارکت مردم مرزدار این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بی نظیر بود.
کد خبر: ۱۸۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 27 February 2016
فرماندار شهرستان مرزی مهران با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات روز گذشته گفت: مشارکت مردم مرزدار این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بی نظیر بود.

به گزارش تابناک ایلام؛مراد ناصری اظهار کرد: مردم این خطه مرزی با خلق حماسه ای ماندگار، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود در حمایت از نظام اسلامی افزودند و با مشارکت خود در پای صندوق های رای همدلی و بصیرت را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه 19 هزار و 700 نفر در این شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند، افزود: بسیاری از مردم دیگر مناطق کشور که در قالب کاروان های زیارتی برای سفر به عتبات عالیات به مهران آمده بودند نیز در انتخابات شرکت و آرای خود را به صندوق ها ریختند.
ناصری خلق این حماسه را نشانه عزم ملی و همبستگی مردم با نظام و دولت دانست و تاکید کرد: مردم مهران همچون سال های گذشته مشارکت بیشتری در انتخابات نسبت به دیگر شهرهای استان ایلام داشتند.
فرماندار مهران یادآور شد: این مشارکت بیانگر حسایت مردم به سرنوشت و آینده خودشان است بنابراین با همه توان به پای صندوق های رای آمدند و آرای خود را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صندوق ها ریختند.
وی با بیان اینکه حدود 19 هزار و 700 نفر در شهرستان مهران واجد شرایط رای دادن بودند، گفت: این میزان بخاطر حضور زائرین عتبات عالیات، عشایر کوچرو دیگر مناطق و استان های همجوار و مشارکت آنها در انتخابات به 21 هزار نفر افزایش یافت.
ناصری با اشاره به اختصاص 31 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات هفتم اسفند اضافه کرد: انتخابات در این شهرستان مرزی در کمال نظم و بدون مشکل برگزار شد.
شهرستان مهران همراه شهرستان های ایلام، ایوان، سیروان، ملکشاهی و چرداول در قالب حوزه انتخابیه ایلام با 301 هزار واجد شرایط رای دادن، دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار