استاندار ایلام درحاشیه بازدید از حوزه انتخابیه دهلران در جنوب استان ایلام گفت:خوشبختانه در استان ایلام تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری فراهم است.
کد خبر: ۱۸۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 26 February 2016
استاندار ایلام در حاشیه بازدید از حوزه انتخابیه دهلران در جنوب استان ایلام گفت:خوشبختانه در استان ایلام تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری فراهم است.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید در تشریح وضعیت انتخابات استان اظهار کرد:باتوجه به بررسیهای بعمل آمده توسط عوامل اجرایی ونظارتی ودست اندرکاران انتخابات، تاکنون روند انتخابات بدون هیچگونه مشکلی در حال اجرا بوده است.

استاندارایلام به میزان مشارکت مردم اشاره کرد و افزود:تاکنون بیش از 50در صد از واجدین شرایط استان در انتخابات مشارکت داشته اند وپیش بینی می شود این میزان به 80در صد نیز افزایش یابد

وی ادامه داد:در صورت استقبال مردم ودر خواست شعب اخذ رای موضوع تمدید زمان رای گیری در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد واین موضوع در قالب اطلاعیه های این ستاد به اطلاع مجریان انتخابات رسانیده خواهد شد

استاندار ایلام د پایان به مردم توصیه کرد که قبل از پایان روز درپای صندوقهای رای حاضر شده وآن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار