دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل گفت: تعطیلی و توقف اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل که اخیرا از سوی یکی از نمایندگان مطرح شده صحت ندارد چراکه به جد دنبال فعال کردن این پروژه هستیم.
کد خبر: ۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴ 31 January 2015

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: راه‌آهن اردبیل از پروژ‌ه‌های اساسی و زیربنایی استان است که تاکنون برای اجرای آن هزینه‌های میلیاردی شده و منطقی و عقلانی به نظر نمی‌رسد که این پروژه‌ها متوقف شود و یا زمینه اجرای آن فراهم نشود.

وی تسریع در اجرای این پروژه را به عنوان یکی از آرزوهای دیرین مردم منطقه ضروری خواند و ادامه داد: با همراهی استاندار اردبیل و مجمع نمایندگان بارها نشست و پیگیری اجرای این پروژه را از طریق وزارت راه و شهرسازی شاهد بودیم و همین فرآیند را نیز ادامه می‌دهیم تا زمینه اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل و تکمیل آن در مدت 2 سال آینده فراهم شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکره حضوری با وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه خرید و یا صادرات 200 هزار تن سیب‌زمینی بر جای مانده به دست زارعان استان اردبیل یادآور شد: به دنبال سفر اخیر وزیر اقتصاد و دارایی به کشور آذربایجان و شهر باکو در تماس تلفنی از او خواستیم تا زمینه صادرات این میزان سیب‌زمینی را فراهم کرده و بخشی از آن نیز در بین نیازمندان جامعه توزیع شود.

پیرموذن در پایان عنوان کرد: تا حل شدن این مشکل موضوع را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم در هفته‌های آینده بتوانیم این مشکل و نارسایی ‌را برطرف کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار