شمارش معکوس برای روز سرنوشت انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شده و شور و حال تبلیغات انتخاباتی به اوج رسیده است.
کد خبر: ۱۸۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 24 February 2016

شمارش معکوس برای روز سرنوشت انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شده و شور و حال تبلیغات انتخاباتی به اوج رسیده است.

به گزارش تابناک ایلام؛فعالیت چشمگیر هواداران اعم از زن و مرد، تجمع ها، تبلیغات گسترده ، اجتماعات و سخنرانی ها هر روز بیشتر و بیشتر می شود اما با نگاهی به بررسی شعارها و برنامه کاندیداهای مختلف می توان دریافت که آنها برای دست یابی به کرسی مجلس از چه شعاری برای جذب آرای مردم استفاده می کنند.
بی شک ایجاد اشتغال با تدوین قوانینی برای راه برون رفت جوانان از بیکاری، بهبود زیر ساخت ها، بهبود وضعیت معیشتی کارمندان و فرهنیگان، پیگیری ساخت مجموعه فرهنگی، طرح صیانت از زاگرس، طرح حمایت از ورزشکاران، طرح تسهیل سرمایه گذاری خارجی، تلاش برای جذب اعتبارات ملی برای بهسازی راه ها و فرودگاه، تلاش برای استفاده بهینه از منابع نفتی و گازی استان، بهبود وضعیت رفاهی و اجتماعی، پیگیری ایجاد منطقه آزاد مهران، پیگیری توسعه فضاهای ورزشی، حمایت از کسب و کارهای خانگی و مشاغل کوچک، توجه به صنایع و رفع مشکلات آنها، پیگیری ارتقا سطح آموزش در استان، استفاده از توانمندی نخبگان و نیروهای علمی، اهتمام در تحقق عدالت اجتماعی، تلاش برای کیفیت بخشی به فعالیت های مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، تلاش برای احداث صنایع مختلف در استان، ایجاد شبکه ریلی، تقویت مراکز درمانی و بیمارستانی، محرومیت زدایی، توسعه راه ها و تلاش برای ارتقا معیشت مردم از اصلی ترین این شعارها و برنامه ها است.
شعارهایی نظیر ' ایلامیان سربلند زوانم شمشیرتانه'، شیوا ترین بیان، رساترین فریاد'، ' ارتقا شان و منزلت نمایندگی مجلس'، ' خادم محرومین، ستاد من در قلب محرومین'، ' ایلامیان همراهیم کنید تا فریادتان باشم'، ' امید، آرامش و رونق اقتصادی' ، بلوط باش، شادمان باش، شاخه در آسمان و ریشه در خاک' از جمله این شعارها است.
از دیگر شعارهای انتخاباتی این دوره، ' خدامحوری، مردم داری و عدالت خواهی'، ' سفیر سر برزی ایلام' ، ' فرزند ایلام، خادم ایلام'، ایلامی آباد و ... می باشد که هر کدام در کنار معرفی فردی و زندگینامه، اهداف و برنامه ها، و سخنی با مردم سعی در جذب آرای آنان دارند.
به شک هر کداماز این افراد با بررسی دغدغه های اصلی مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته و سعی دارند در فضایی رقابتی برای دست یابی به کرسی خانه ملت آرای مردمی را جذب کنند.
آنان هرچند در این راستا درصدد تلاش برای رسیدن به جایگاه قانونگذاری اند تا گره از مشکلات مردم بگشایند نیازمند حمایت عمومی مردم اند تا با انتخاب بهترین و اصلح ترین فرد بتوانند بر کرسی مجلس تکیه زنند و فردا روز وعده های خویش را عملی کنند.
این شعارها و برنامه ها تلنگری است برای همه ما تا در قبال وظیفه خویش به نظام از بین این افراد با انتخاب گزینه های برتر در صدد داشتن مجلسی پویا و کارآمد حرکت کنیم و با شور و نشاط به یاد ماندنی برگ زرینی در حماسه حضور ملت و حمایت آنان از نظام در تاریخ این انقلاب از خود به یادگار بگذاریم.
وعده ما هفتم اسفند در پای صندوق های رای با انتخاب بهترین ها از هر فکر و سلیقه و گروهی باشد که این انتخاب و عمل به تکلیف روسپیدی ما را در پیشگاه عدل الهی در برابر نظام و شهدا و امام و لبیک به فرمان رهبری به منصه ظهور برساند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار