یک کاندید مجلس شورای اسلامی؛
یک کاندید مجلس شورای اسلامی گفت: برای مبارزه با فقر، اعتیاد، فساد اداری و اقتصادی وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوم . علی حسین ‌خانی دارای تحصیلات عالیه حقوق، وکیل پایه ‌یک دادگستری و شهردار حریم ناحیه دو را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.
کد خبر: ۱۸۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 24 February 2016

یک کاندید مجلس شورای اسلامی گفت: برای مبارزه با فقر، اعتیاد، فساد اداری و اقتصادی وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوم . علی حسین ‌خانی دارای تحصیلات عالیه حقوق، وکیل پایه ‌یک دادگستری و شهردار حریم ناحیه دو را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

علی حسین خانی در گفتگوبا تابناک همدان گفت: به دلیل مبارزه با زمین ‌خواری در شمال شهر تهران توانستم به‌عنوان مدیر نمونه انتخاب شوم و افتخار می‌کنم که در این زمینه برای پیگیری عدالت موفق بوده‌ام.

وی بابیان اینکه معضل فقر و اعتیاد در گریبان گیر کشور شده است و تضاد طبقاتی بین فقیر و غنی بسیار احساس می‌شود، عنوان کرد: برای رفع این مشکلات با ارائه طرح پژوهشی دقیق، در جهت ریشه‌کنی آن تلاش خواهم کرد.

این کاندید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مسائل عمرانی، شهرداری و شهرسازی تخصص ویژه‌ای دارم، افزود: زیبایی شهر تأثیر زیادی بر روحیات مردم دارد، در این مسائل نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارم و با جدیت نیز پیگیری می‌کنم تا همه از داشتن شهری زیبا خشنود شوند.

حسین‌خانی در پاسخ به سؤال خبرنگار تابناک در خصوص مهم‌ترین مشکلات قانون‌گذاران مجلس گفت: برخی قوانینی که در مجلس به تصویب رسیده است قدیمی هستند، و این وظیفه نمایندگان پیشین بوده تا این قوانین را تصحیح کنند.

وی به قانون انتخابات و مبارزه با جرائم اشاره کرد و افزود: این قوانین قدیمی شده‌اند و کاربردشان برای جامعه امروز ما ضعیف است.

این نامزد مجلس شورا اسلامی در خصوص وضعیت نامناسب پرداخت بیمه روستائیان گفت: این افراد با وجود تلاش بسیار و پرداخت سالیانه بیمه به بانک‌ها، دریافتی آنها از بانک‌ها بسیار ناچیز و در زمان مقرر نیست، این مشکل نیز به دلیل برخی قوانینی است که نیاز به بازنگری اساسی در مجلس شورای اسلامی را دارد.

حسین‌خانی افزود: بسیاری از منویات مقام معظم رهبری در مجلس شورای اسلامی ناگفته مانده، تنها برخی از سخنان ایشان با شدت و ضعف اجراشده است.

وی تصریح کرد: در مسائلی که توسط مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود و برای تصویب یا عدم تصویب نیاز به رأی دارد، با مشاورین خود مشورت می‌کنم، و با اطلاعات کامل در خصوص موضوعی رأی می‌دهم.

حسین‌خانی تصریح کرد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جامعه را خود اختصاص داده‌اند، توجه به این قشر در اولویت قرار دارد.

وی عنوان کرد: کارگاه‌هایی که بانوان مشغول به‌کار هستند با مشکلاتی از قبیل، نبود امنیت، بیمه، مکان نامناسب و... مواجه هستند که تاکنون برای این افراد و خانواده‌هایشان مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

این کاندید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با ایجاد کارگاه‌های تخصصی بانوان می‌شود علاوه بر اشتغال‌زایی برای این افراد، زمینه امنیت و بیمه را برایشان فراهم کرد.

حسین‌خانی درزمینه بحران آب گفت: تغییر الگوی کشت بهترین راه مبارزه با بحران در همدان است که با استفاده از آن می‌توان ضمن رونق صنعت کشاورزی معضل کمبود آب را در استان رفع کرد.

وی افزود: با تغییر الگوی کشت در استان از محصولاتی که به آب زیاد در طول دوره رشد خود نیازمند هستند، به سمت محصولات با مقاومت بالاتر نسبت به کم‌آبی و محصولاتی که سازگاری بیشتری با شرایط اقلیمی و منطقه‌ای استان دارند رفت. می‌توان گامی در جهت مدیریت صحیح مصرف آب و افزایش بهره‌برداری برداشت.

این نامزد مجلس شورای اسلامی گفت: برای تبلیغات تاکنون ۵۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ام و حامی خاصی ندارم.

حسین‌خانی افزود: شعار من در این دوره از انتخابات عملکرد من است، اگر وارد مجلس شوم عملکردی خواهم داشت که در دوره بعدی نیاز به تبلیغات نباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار