شور و نشاط تبلیغات انتخابات هفتم اسفند شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام را فرا گرفته است، خیابان های این شهر پر شده از پوسترهای تبلیغاتی ونیز تجمع هوادارانی که تلاش می کنند مردم را به رای دادن به نامزد مورد نظر خودئ ترغیب کنند.
کد خبر: ۱۸۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 23 February 2016

شور و نشاط تبلیغات انتخابات هفتم اسفند شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام را فرا گرفته است، خیابان های این شهر پر شده از پوسترهای تبلیغاتی ونیز تجمع هوادارانی که تلاش می کنند مردم را به رای دادن به نامزد مورد نظر خودئ ترغیب کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصلی ایلام (مهران، ایوان، ملکشاهی، سیروان، چرداول و ایلام) با حضور در این شهرستان مرزی به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود از طریق سخنرانی ها و حضور در جمع مردم در مجالس و مساجد می پردازند.
این روزها شور و نشاط ویژه ای در خیابان ها و کوچه های این شهر کوچک مرزی ایجاد شده و مردم به ویژه هواداران نامزدها با ترتیب دادن مجالس سخنرانی و توزیع اقلام تبلیغاتی همچون پوستر، تراکت و اعلامیه با توجه به بافت قومی منطقه، مردم را به حضور در انتخابات و رای دادن به نامزدهای مورد نظرشان دعوت می کنند.
با گذشت زمان و نزدیک شدن به پایان مهلت یک هفته ای تبلیغات نامزدها، هیجان نیز در بین هواداران آنها بیشتر شده و تحرکات اینان برای استفاده از آخرین فرصت های تبلیغات بیشتر از روزهای قبل شده است.
اجتماع هواداران نامزدها در داخل ستادها و اطراف آن، پخش آهنگ های محلی از بلندگوهای ستادها و پخش سخنرانی نامزدها فضایی نشاط اور در این منطقه مرزی ایجاد کرده است.
در این شهرستان مرزی زن و مرد و پیر و جوان حضور بسیار فعالی در ستادهای انتخاباتی دارند و چهره شهر مملو از بنرها و تراکت های تبلیغاتی رنگارنگ نامزدها است که بر داغ شدن تنور انتخابات و نشاط افراد می افزاید.
بخش زیادی از بدنه و شیشه خودروهای در حال عبور در شهر مرزی مهران زیر پوششی از عکس های رنگی نامزدها پنهان شده که در معابر شهر بی وقفه تردد کرده و برای نامزد مورد نظر از این طریق تبلیغ می کنند.
خیابان های اصلی و فرعی شهر نیز در ساعات مختلف به ویژه عصرها و شب ها مملو از مردمی است که به سخنرانی تبلیغاتی نامزدها گوش می دهند.
گرد و خاک و تندبادهای دو روز گذشته در مهران نیز هر چند باعث از بین رفتن برخی از تابلوهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شد اما تاثیری در کمرنگ شدن فعالیت تبلیغی آنان نداشت تا همچنان و شور و هیجان در شهر حاکم باشد.
33 نفر در حوزه انتخابیه اصلی ایلام نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد رقابت هفت نفر در شهر مهران برای جلب نظر و رای مردم بیشتر است ضمن اینکه باقی نامزدها نیز جلب آرای مردم این منطقه در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان مهران فعالیت تبلیغی گسترده ای دارند.
31 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم شهرستان مهران در انتخابات هفتم اسفند پیش بینی شده است.
شهرستان 30 هزار نفری مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار