کد خبر: ۱۸۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 22 February 2016

فرماندار کرج گفت: از اصناف می‌خواهیم در شب عید، با رعایت انصاف و وجدان عمل کنند تا عید نووز به کام مردم شیرین باشد و از خریدهای نوروزی خود رضایت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، محمدتقی ایرانی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای نظارت بر عملکرد اصناف و مقابله با گرانفروشی برخی از فروشندگان اندیشیده شده و تیم‌های ثابت و سیار بازرسی با هماهنگی تعزیرات و بازرسی اصناف، بر عملکرد اصناف نظارت می‌کنند، اما انتظار ما این است که اصناف، خودشان با رعایت انصاف عمل کنند تا نیازی به برخوردهای قانونی و قهری با متخلفین نباشد.

وی تاکید کرد: آموزه‌های دینی ما، همه بر رعایت اخلاق اسلامی و عدل و انصاف تاکید دارند و با توجه به مشکلات اقتصادی چند سال اخیر که در اثر تحریم‌ها به وجود آمده و محو آثار آن مدتی طول می‌کشد، باید همه ما در کنار هم تلاش کنیم تا باری بر مشکلات اقتصادی مردم اضافه نکنیم.

فرماندار کرج افزود: مردم انتظار دارند در خریدهای خود با قیمت‌های مختلف برای یک کالا مواجه نشوند تا نظم و قانون در تمام شئون زندگی مردم احساس شود و همه باید تلاش بکنیم مراعات وضعیت اقتصادی مردم بشود و از گرانی و کم فروشی در این ایام جلوگیری شود.

ایرانی افزود: دولت نیز برای تامین مایحتاج مردم در شب عید، اقدامات لازم را انجام داده است و ما در شهرستان کرج، برای تامین مایحتاج شب عید مشکلی نخواهیم داشت.

معاون استاندار البرز در ادامه به هماهنگی جهت فروش فوق‌العاده برای 400 واحد صنفی اشاره کرده و گفت: در سطح شهرستان کرج، 400 واحد صنفی با بنرهای متحدالشکل، به فروش فوق‌العاده می‌پردازند که کالاهای آنها 10 تا 15 درصد پایین تر از قیمت بازار خواهد بود.

ایرانی در خصوص راه‌اندازی نمایشگاه از دستگاه‌های مسئول خواست تا نسبت به هماهنگی جهت کنترل ترافیک، تامین فضای پارکینگ ، خروجی‌های مناسب و نظم در عبور و مرور اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار کرج در خصوص تامین نان در ایام تعطیل نیز گفت: در دو سال گذشته، تمهیدات مناسبی برای تامین نان شهروندان در ایام تعطیل اندیشیده شده و خوشبختانه در سطح شهر مشکلی برای تامین نان نداشته‌ایم، در محور جاده کرج- چالوس که با تردد مسافران بسیاری روبروست، نیز با افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها و الزام به ساعت کاری از 6 صبح تا 9 شب مشکلی به وجود نخواهد آمد.

ایرانی به ضرورت ساماندهی دست فروشان نیز تاکید کرده و گفت: شهرداری باید با توجه به ازدحام جمعیت در معابر شهری و رعایت تردد مردم نسبت به ساماندهی دستفروشان اقدام نموده و شرایط مناسبی را برای این قشر زحمتکش فراهم نماید تا درصدی از مردم هم که مایحتاج خود را از دستفروشان ها تهیه می‌کنند بتوانند دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با رضایت شهروندان از خریدهای نوروزی، ایام خوشی برای همه رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار