بسته پلیسی تابناک همدان
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از امانتداري و صحت عمل دو نفر از کارکنان انتظامي در تحويل 20 ميليون ريال چک در وجه حامل به صاحب آن در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 21 February 2016

چک حامل به صاحبش برگشت

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از امانتداري و صحت عمل دو نفر از کارکنان انتظامي در تحويل 20 ميليون ريال چک در وجه حامل به صاحب آن در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر عنوان کرد: رييس کلانتري 11 بهار به همراه يکي از کارکنان انتظامي اين کلانتري در حال گشت زني در سطح حوزه استحفاظي با يافتن يک فقره چک در وجه حامل به مبلغ 20 ميليون ريال سريعاً اقدامات لازم را جهت جستجوي صاحب آن بعمل آوردند.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: پس از شناسايي صاحب چک که فردي سالخورده بود، نامبرده به کلانتري مراجعه و با ارائه مشخصات دقيق چک خود را دريافت کرد و در اين خصوص کمال تشکر و تقدير را از صحت عمل و امانتداري نيرو هاي انتظامي شهرستان بيان داشت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در خاتمه ضمن تشکر از اين کارکنان، انتظامي شهرستان بهار را به وجود اينچنين کارکناني مفتخر دانست و مراتب تشويقات کتبي و نقدي از آنان را بعمل آورد.


دستگيري سارق منزل 

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان از دستگيري 3 نفر سارق منزل با عکس العمل سريع پليس و كشف اموال مسروقه در کمتر ازيک روز در آن شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "محمد معصومي" در تشريح اين خبر گفت: در روز گذشته در پي مراجعه شخصي به پاسگاه انتظامي خرم رود مبني بر سرقت از منزل وي در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان "تويسرکان"، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامي"خرم رود" قرار گرفت.

وي افزود:درتحقيقات بعمل آمده شاکي اعلام داشت چند روز پيش به همراه اهل خانواده به مسافرت رفته و در بازگشت ازمسافرت متوجه شده که کنتور برق و چهار لنگه درب آهني که داخل حياط بوده به سرقت رفته است که ماموران با انجام اقدامات فني و پليسي و پوشش مراقبتي منطقه و تحقيقات محسوس و نا محسوس موفق شدند سارق منزل راکمتر از يک روز شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان" تصريح كرد: در بازجويي بعمل آمده، متهم به جرم خود اقرار و در بازرسي از مخفيگاه وي، اموال مسروقه شامل چهارلنگه درب آهني،کنتور برق مسروقه كشف و تحويل مالباخته شد.

وي در ادامه گفت: عوامل گشت کلانتري 11 شهري نيز در ساعت 1 بامداد شب گذشته در حين گشت زني در يکي از محلات سطح حوزه استحفاظي خود به دو نفر که در اطراف منزلي پرسه مي زدند مظنون و مشکوک شده که با ديدن ماموران اقدام به فرار مي نمايند که با هوشياري ماموران هر دو سارق تعقيب و دستگير و در محل با انجام تحقيقات فني سارقان به سرقت دو گوني گردو از منزل يکي از ساختمان هاي اطراف اعتراف و ضمن کشف اموال مسروقه از آنها نيز مقدار 12 گرم ترياک 2 گرم سوخته ترياک و 10 سانت هروئين و 5 سانت شيشه کشف و اموال مسروقه نيز در محل تحويل مالباخته شد.

سرهنگ "معصومي" گفت: هر 3 سارق پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل و از آن طريق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در خاتمه از شهروندان درخواست كرد: با استفاده از حفاظت فيزيكي مناسب منزل خود را ازسرقت سارقان حفظ نماييد و ضمن رعايت اصول اوليه ايمني، در هنگام خروج از منزل و همچنين در خصوص نگهداري پول و اقلام با ارزش در منزل، به توصيه هاي پليسي توجه کنيد


توقيف خودروسواري" پرايد " با 22ميليون ريال خلافي

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از توقييف يک دستگاه خودرو سواري پرايد با 22 ميليون ريال خلافي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،"سرهنگ داود علي بخشي" در تائيد اين خبر بيان داشت: طي روز جاري يگان هاي تابعه با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح هاي پيشگيرانه با هدف ارتقاء احساس امنيت دربين شهروندان پرداختند.

وي با اشاره به نتيجه اجراي طرح هاي مربوطه اظهار داشت:عوامل پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان باهدف اجراي قانون، طرح شناسايي و توقيف وسائط نقليه مزاحم و متخلف و همچنين خودروهاي با تخلف بالاي 10ميليون ريال را به اجرا گذاشتند که ضمن استقرار درمرکز وميادين اصلي شهر و پوشش دادن مناطق حاشيه اي، موفق به شناسايي و توقيف يک دستگاه خودرو سواري "پرايد" با 22ميليون ريال خلافي و انتقال آن به پارکينگ شدند.

شايان ذکراست درطول هفته گذشته نيز تعداد 3 دستگاه خودرو با خلافي بالاي 10ميليون ريال و همچنين تعداد 5 دستگاه خودرو داراي دستور قضايي توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن تاکيد بر اين موضوع، که پليس در اجراي قانون با متخلفان چشم پوشي نخواهدکرد،خواستار توجه رانندگان بويژه راکبان موتورسيکلت به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي شد.


کاهش 50درصدي سرقت درکبودرآهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ از کاهش 50 درصدي سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ "محمد علي محمدي" درتشريح عملکرد بهمن ماه اين شهرستان گفت: بحمدلله با تلاش وکوشش عوامل انتظامي شهرستان طرحها واقدامات مفيد وموثر صورت گرفت که نتايج بسيار مطلوبي نيز به همراه داشت.

ويافزود:افزايش 8 هزار و 627 درصدي کشفيات مواد مخدر، افزايش 3 هزار و 715 درصدي کشف سوخت قاچاق، افزايش کشفيات سيگار قاچاق معادل يک ميليون و 721 هزار نخ و کشف 64 هزار و 820 عدد ترقه نسبت به مشابه سال قبل از جمله اين اقدامات مي باشد.

سرهنگ محمدي گفت: دربحث پيشگيري از سرقت نيز بحمدلله انتظامي شهرستان بسيار موفق عمل کرده و در اين حوزه نيز نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 50 درصدي سرقت ها مواجه بوده ايم .

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ افزايش 31 درصدي توقيف خودرو و33 درصدي توقيف موتورسيکلت را از ديگر اقدامات انتظامي اين شهرستان دريکماهه اخير عنوان کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار