کد خبر: ۱۸۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 21 February 2016

به گزارش تابناک یزد، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک‌دستگاه تریلی کانتینردار "ولوو" و کشف ۲۴ تن برنج خارجی قاچاق توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی خبر داد.

 سرهنگ علیرضا خالقی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهیدمدنی این استان، هنگام کنترل خودروهای عبوری یک‌دستگاه تریلی کانتینردار "ولوو" را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از کانتینر این تریلی، 24 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال را کشف کردند.

خالقی با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، گفت: متهم دستگیر شده، این محموله برنج‌های خارجی قاچاق را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به "تهران" را داشت که در ایستگاه شهید مدنی، توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان یزد در خاتمه یادآور شد: محموله کشف شده تحویل گمرک استان شد.

دستگیری سوداگر مرگ با 5 کیلوگرم تریاک در ایستگاه شهید مدنی

همچنین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری یکی از مسافران اتوبوس مسیر "بندرعباس- تهران" و کشف 5 کیلو تریاک توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان خبر داد.

سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری، یکدستگاه اتوبوس مسافربری را که از "بندرعباس عازم تهران" بود جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: مامور پلیس در بازرسی از داخل اتوبوس متوجه رفتار مشکوک یکی از مسافران شده و به همین منظور این فرد را جهت بازرسی بیشتر به کانکس پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد تصریح کرد: در بازرسی از چمدان این مسافر، 5 کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

ستوده‌نیا یادآور شد: این قاچاقچی قصد انتقال موادمخدر به تهران و از آن طریق به استان‌های شمالی کشور را داشت که توسط ماموران دستگیر شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار