رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: پیام و توصیه اصلی شهدا به ما صیانت از انقلاب اسلامی به طریق مختلف است که شرکت در انتخابات نیز یکی از راه های حفظ نظام و صیانت از خون مطهر شهدا است.
کد خبر: ۱۸۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 19 February 2016

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: پیام و توصیه اصلی شهدا به ما صیانت از انقلاب اسلامی به طریق مختلف است که شرکت در انتخابات نیز یکی از راه های حفظ نظام و صیانت از خون مطهر شهدا است.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی پاشامحمدی شامگاه پنجشنبه در یادواره 28 شهید منطقه چالسرای ایلام اظهار کرد: حکومت ایران مردم سالاری دینی است که با دیگر نظام های دنیا متفاوت است چون مردم با مشارکت در همه صحنه ها از جمله انتخابات از نظام خود در برابر هجمه ها و آسیب ها حفاظت می کنند.
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات بر هر فرد دارای رای ایرانی واجب است، افزود: این حضور خواسته شهداست و ما در روز قیامت در برابر شهدا در خصوص انتخاب صالح یا ناصالح بودن انتخاب خود باید پاسخگو باشیم.
سردار پاشامحمدی تاکید کرد: به فرموده امام راحل در انتخابات باید به کسانی رای بدهیم که از سر تکلیف و تنها با هدف خدمت به مردم و با صفات بارز ایمان نامزد شده باشند.
وی از همه نامزدهای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در کشور خواست با هم اجماع و ائتلاف کرده و آنهایی که می توانند با سنجیدن شرایط به نفع دیگران کنار بکشند تا کار برای انتخاب از سوی مردم سهل و آسان شود.
وی یادآور شد: نامزدهای منتخب باید در همه شرایط به نظام، انقلاب، رهبری و مردم وفادار باشند و برای سرافرازی کشور تلاش کنند و هرگز به فکر سرسپرده شدن کشورهای شرق و غرب نباشند.
سردار پاشامحمدی گفت: بی شک همه ما با انتخاب فرد سالم و متعهد به نظام در انتخابات پیش رو در صواب کارهای خیر او و تلاش هایش برای سربلندی نظام اسلامی شریک خواهیم بود البته انتخاب باید بدون نگاه و باور قبیله ای باشد تا افرادی لایق و شایسته انتخاب شوند.
وی با بیان اینکه باید سرنوشت مملکت و سرزمین مان را خودمان تعیین کنیم، تاکید کرد: هم اکنون کشورهای جهان مترصد فرصتی برای نفوذ در مجلس شورای اسلامی هستند و تلاش سعی دارند عوامل خود را به مجلس بفرستند پس باید با هوشیاری تمام و انتخاب درست خود ،راه نفوذ دشمن را سد کنیم.
پاشامحمدی با اشاره به جایگاه و ارزش شهادت در نظام اسلامی هم اظهار کرد: به فرموده امام راحل شهادت انقلاب را بیمه و دشمنان اسلام را رسوا کرد و یک حیات و عزت ابدی است.
وی افزود: عزت، استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون خون شهدا است و اگر ما از توطئه های دشمنان به سلامت عبور کرده ایم به برکت خون شهدا، هدایت های درست امام و رهبری و ایثار و از خودگذشتگی مردم بوده است.
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور یادآور شد: اکنون مسئولان در برابر صبر و استقامت خانواده شهدا و مطالبات به حق مردم مسئول هستند و باید برای تامین خواسته های آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.
وی از دولتمردان تدبیر و امید خواست به شعارها و وعده های خود به مردم عمل کند و با اولویت بندی مشکلات جامعه در صدد رفع مهمترین مشکلات کشور از جمله اشتغال و ازدواج جوانان باشند.
وی با بیان اینکه تحقق خواسته های مردم با شعار انجام نمی شود و دولت باید بعد از پسابرجام خواسته های مردم را اولویت بندی کند، افزود: اکنون اشتغال و ازدواج جوانان مهمترین کار دولت یازدهم است.
یادواره شهدای منطقه چالسرای شهر ایلام با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر ایلام، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این آیین معنوی از خانواده 28 شهید والامقام این منطقه تجلیل شد.
پخش نماهنگ، شعر و خاطره خوانی توسط یکی از همرزمان شهدا، اجرای برنامه سنتی چمر و مداحلی از جمله برنامه های این آیین معنوی بود.
استان ایلام با 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از آوردگاه های اصلی دوران دفاع مقدس است که در این دوران سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار