با شروع زمان تبلیغات رسمی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرآیند برگزاری این دوره از انتخابات وارد مرحله دیگری شد و چهره شهرها حال و هوایی انتخاباتی به خود گرفته است.
کد خبر: ۱۸۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 18 February 2016

باشروع زمان تبلیغات رسمی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرآیند برگزاری این دوره از انتخابات وارد مرحله دیگری شد و چهره شهرها حال و هوایی انتخاباتی به خود گرفته است.

به گزارش تابناک ایلام؛با توجه به اینکه امروز تبلیغات نامزدهای مجلس آغاز شده است از همان ساعات ابتدایی صبح طرفداران نامزدها در شهرهای مختلف استان ایلام نصب تصاویر و بنرهای تبلیغاتی نامزدهای مورد حمایت خود را شروع کردند.
ستادهای تبلیغاتی نامزدهای این دوره در حوزه انتخابیه ایلام، با چراغانی کردن و تزیین خاص نقاط اصلی شهر مرزی مهران از جمله بلوار امام زاده سید حسن(ع) کار تبلیغاتی خود را آغاز کرده اند.
در بیشتر نقاط این شهرستان مرزی تابلوهای تبلیغاتی برای اینکه شهر تمیز نگه داشته شود از سوی شهرداری نصب شده تا تبلیغات نامزدها بر روی این تابلوها نصب شود.

** 31 شعبه آرا مردم مهران را جمع آوری می کند
فرماندار مهران گفت: 31 شعبه آرا مردم این شهرستان را در انتخابات هفتم اسفند مجلس شورای اسلامی جمع آوری می کند.
مراد ناصری اظهار کرد: از این تعداد 14 شعبه در حوزه شهری و 17 شعبه نیز در حوزه روستایی دایر خواهد شد.
وی افزود: 23 شعبه از این شعبه ها ثابت و هشت شعبه نیز سیار است.
شهرستان 30 هزار نفری مهران در جنوب غرب استان جزو حوزه انتخابیه اصلی ایلام است که به همراه شهرستان های ایوان، ملکشاهی، سیروان، ایلام و چرداول دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

** 16 کارگاه صنایع دستی در مهران راه اندازی شد
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهران از راه اندازی 16 کارگاه صنایع دستی در این شهرستان مرزی خبر داد.
میثم علیزاده افزود: این کارگاه ها در بخش ها و روستاهای تابعه شهرستان مهران راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: راه انداری این کارگاه ها اشتغال زایی 15 نفر از هنرمندان و صنعتگران مهرانی را به همراه داشته است.

** آغاز به کار ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه دهلران
همزمان با آغاز رسمی تبلیغات از بامداد پنجشنبه ستادهای نامزدهای مجلس دهم در دهلران گشایش یافت.
دهلران از صبح امروز چهره ای متفاوت تر از گذشته داشت و در خیابان اصلی و سایر نقاط شهر ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم آغاز به کار کردند.
این ستادها همزمان با نخستین روز تبلیغات انتخابات و بر اساس قانون فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده و تا پایان روز پنجم اسفند آینده مجاز به تبلیغات رسمی هستند.

** 196 شعبه آرا مردم دهلران را جمع آوری می کند
فرمانداره حوزه انتخابیه دهلران از دایر شدن 196 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرا این حوزه در انتخابات مجلس دهم خبر داد.
امید علی سبزی اظهار کرد: از این تعداد 129 شعبه ثابت شهری و روستایی و 67 شعبه نیز سیار روستایی و شهری است.
فرماندار دهلران افزود: با پایان مهلت اعلام صلاحیت ها در نهایت 10 نفر صلاحیت حضور در انتخابات مجلس دهم این حوزه انتخابیه را کسب کردند.
حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که برای بدست آوردن این یک کرسی 10 نفر با هم رقابت می کنند.

** برخورد سریع و قاطع با تخلفات انتخاباتی
فرماندار ملکشاهی گفت: در راستای صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با تخلفات انتخاباتی در این شهرستان برخورد سریع و قاطع می شود.
سید حسینعلی موسوی در نشست توجیهی و هماهنگی انتخابات در محل فرمانداری ملکشاهی افزود: رای مردم حق الناس است و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تکلیف اصلی ستاد انتخابات است.
وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم کوچک ترین تخلفی در روند انتخابات رخ دهد که در این راستا با متخلفان احتمالی به شدت برخورد قانونی و قضایی می شود. /ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار